Μπράβο, μπράβο και πάλι μπράβο Φίλτατε ...
Βέβαια, να "σχολιάσει" κάποιος μια Επαγγελματική δουλειά είναι κάπως ... πως να το πω ... άχαρη υπόθεση. Δεν μπορείς να κάνεις υποδείξεις σε έναν επαγγελματία (ποσο μάλλον αν έχεις σαφώς μικρότερη και διαφορετική επαγγελματική εμπειρία ... ). Αλλά ΟΚ, όταν κάποιος εκτίθεται, πρέπει να ακούει τα πάντα ...
Και βέβαια ο Δικηγόρος του Διαβόλου το βρήκε !!!
Φίλτατε, ακούγοντας τη Σύνθεσή σου ένοιωσα ότι με "έπνιξε" ... δεν μου έδωσες καθόλου "χώρο" να αναπνεύσω ... Έχω λοιπόν την αίσθηση ότι ίσως θάπρεπε να αναθεωρήσεις τις ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΣΕΙΣ σου ... (πχ να παίζει μόνιμα την ίδια μελωδική γραμμή το ούτι και το νέυ είναι εξόχως κουραστικό ... επίσης, η μελωδική γραμμή του ουτίου (?) ήταν ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΝΤΟΝΗ όταν αυτοσχεδίαζαν τα υπόλοιπα όργανα -με συνέπεια να τα πνίγει και αυτά, κατά την ταπεινή μου πάντα άποψη ... )
Όσο για το Hard Rock ... για ακούστε κι αυτό (που εμένα προσωπικά μου έχει δώσει αρκετές ιδέες) : http://www.youtube.com/watch?v=d_gRZrfr2fs
/nEwBiE
Σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου να σχολιάσεις το κομμάτι μου, και φυσικά τα σχόλια είναι όλα καλοδεχούμενα
Το rif του "ουτιού" όντως πνίγει τα άλλα όργανα στον αυτοσχεδιασμό, το κατάλαβα και εγώ μετά όταν είδα το βίντεο! Το πρόβλημα είναι όμως στην ένταση του που παίζω, για την οποία δεν μπορούσα να έχω αντίληψη δυστηχώς πάνω στην σκηνή....., πρέπει λοιπόν να το παίζω στην μισή ένταση..όντως
Στό άλλο θέμα που παίζουμε μαζί με το Νευ τα ίδια, έχεις ενμέρει δίκιο,
Σε αυτήν την μουσική (ανατολική των μακάμ) είναι δόκιμο τα όργανα να παίζουν την ίδια μελωδία, αυτό που γίνεται είναι να μπαίνουν και να βγαίνουν τα όργανα, και να παίζουν το καθένα την ίδια μελωδική γραμμή με τα δικά τους ποικίλματα και αναλύσεις, σε αυτό το κομμάτι είναι κάπως δύσκολο επειδή είναι μικρό να σταματάει κάπου το νευ ή το ούτι, όχι ότι δεν μπορεί να γίνει καθόλου όμως , θα το δώ!
Σε ευχαριστώ και πάλι λοιπόν!