Καλησπέρα..
Εχω μπλέξει τώρα τελευταία με ένα θέμα της UPS ...
Πριν από αρκετό καιρό παράγγειλα μια κιθάρα απο γερμάνια , και μου ήρθε με σπασμένο μπράτσο (οπός αναφέρω σε αυτό το άρθρο [size=78%]
http://forum.kithara.gr/index.php?topic=84230.0[/size] )
Το θέμα είναι οτι συνεννοήθηκα με το κατάστημα που την παρήγγειλα και την έστειλα πίσω οπός μου ήρθε
μεσώ γενικής ταχυδρομικής για να το παραδώσουν το δέμα στην UPS (επειδή είμαι απο επαρχεία και δεν έχω UPS εδώ) και μετά πάει λέγοντας..
το δέμα το παρέδωσα στης 2/2/2012 και το παρέλαβε η UPS στης 7/2/2012 , με κολλημένο το label της UPS πανό στο δέμα (το οποιο μου στείλανε απο το κατάστημα για να κανό την επιστροφή) και ολα καλά.
το θέμα ειναι τώρα, οτι δεν έχει δρομολογηθεί καν το δέμα για γερμάνια, και οτι δεν ξέρουν καν μέσα στην UPS το τι τους γίνετε , και ποια ειναι ι κατάσταση του δεματάς ..
εχουν περάσει 13 μέρες , και τους περνώ κάθε μερα τηλέφωνο να μάθω το λογο που δεν φεύγει το δέμα απο εκει, ι αν υπάρχει καποιο πρόβλημα, και μου λενε πως θα το κοιτάξουν ε το θέμα και θα με πάρουν τηλέφωνο εντός της ημέρας κ.τ.λ , αλλα φαίνεται τρωω χοντρό δούλεμα , αφου κανείς δεν περνει τηλέφωνο, και ο καθε υπάλληλος μου "πουλάει " διαφορετικό παραμύθι .. Μιλάω και με το κατάστημα που την παρήγγειλα να συνεννοηθεί και αυτός με την UPS, αλλα δεν μπορώ να βγάλω άκρη παιδιά ..
Έχει τύχει σε κανέναν αυτο συμβάν? και τι μπορώ να κανω τώρα εγω?