δε νομίζω πως είναι η κάρτα αυτή που μπορεί να χωλαίνει αλλά το pc . αν έχεις pc με σύγχρονο hardware , με τους κατάλληλους οδηγούς (asio κτλ) και σωστές ρυθμίσεις τότε δεν έχεις να φοβάσαι το latency το οποίο βέβαια σε καταστάσεις ηχογράφησης μπάντας δε σε απασχολεί
το πρόβλημα αυτό είναι γενικότερο στο computing και λύνεται με το να μετατρέψει κανείς το πρόβλημα αποι σύγχρονο σε ασύγχρονο. Στο σύγχρονο παράδειγμα (με μια κλασική on board κάρτα ήχου με πεπερασμένες δυνατότητες), θα έπρεπε να είμαστε σίγουροι οτι έχει συμβεί η ορθή εγγραφή στον δίσκο για να προχωρήσουμε παρακάτω. Στο ασύγχρονο παράδειγμα, απλά μας ενδιαφέρει να γράψουμε σωστά μέχρι την κάρτα ήχου (μια απο τις 2 USB που προανέφερες π.χ.) και μετά θεωρούμε οτι μπορούμε να συνεχίσουμε να παράγουμε δεδομένα. Στην 2η περίπτωση εμπιστευόμαστε στους buffers (με την υπολογιστική/ψηφιακή τους έννοια και όχι την αναλογική) της κάρτας και θεωρούμε οτι η εγγραφή έχει συμβεί, και οτι αναλαμβάνει η κάρτα και η υπόλοιπη αλυσίδα/μονοπάτι τα περεταίρω. Η διαφορά μεταξύ 1ης και 2ης περίπτωσης είναι οτι στην 1η το bottleneck είναι ο υπολογιστής και οι πεπερασμένες δυνατότητας της κάρτας ήχου, της CPU, της μνήμης, και φυσικά του kernel, ενω στην 2η περίπτωση αναθέτουμε το real-time κομάτι του μονοπατιού των data σε μια εξειδικευμένη συσκευή (εξωτερική κάρτα ήχου), και αφήνουμε τα υπόλοιπα κομάτια σε μια ασύγχρονη διαδικασία. Τουτέστιν για αυτό σκάει κανείς ένα σκασμό λεφτά για μια κάρτα ήχου, ωστε να μην αναγκαστεί να ψάχνεται με πολύ ακριβότερους σκασμούς λεφτών για να λύσει το πρόβλημα με ένα συμβατικό υπολογιστικό σύστημα γενικού σκοπού.
Είναι άπειρα τα παραδείγματα απο τα δύκτια και τις βάσεις δεδομένων όπου η λύση είναι η ίδια.
Ειδικά για το linux, πάντώς υπάρχουν στις περισσότερες διανομές και πυρήνες για real-time εφαρμογες. Εκεί κερδίζουν τα περιφερειακά ήχου-βίντεο, αλλά φυσικά χάνουμε στο general purpose και στις δυνατότητες server.