Θα κάνω ενα λίγο offtopic σχόλιο πάνω στο Hysteria: Κανένα πεταλάκι δεν μπορεί απλά να βγάλει τέτοιον ήχο. Όσο καλοφτιαγμένο, τέλειο κτλ κτλ και αν είναι, κάτι θα κόβεται. O Wolstenholme έχει τρελό στήσιμο για να βγεί αυτό το πράγμα, και πρόχειρα μιλώντας, χωρίζει σε δυο κανάλια το σήμα, απο το οποίο βγαίνει ένα "εφφεδευμένο" και ένα καθαρό, το οποίο φυσικά διατηρεί όλα τα μπάσα, και τελικά mixάρονται ώστε να βγαίνει και καθαρό, και wet μαζί με αποτέλεσμα η στύση όλων όσων ασχολούνται με ήχο απο κάτω.

Το θεμα με το μπασο ειναι οι χαμηλεσ του συχνοτητες...ετσι οποιος μπασιστας θελει να παιζει γρηγορα και να ακουγεται καθαροσ ο ηχος του μπασου χρησιμοποιει δακτυλα...ενω οποιος θελει να παιζει μια βαβουρα η θελει το μπασο του να ακουγεται περισσοτερο σαν κιθαρα...αυτο που μπορεισ να κανει για να δεις αποτελεσματα με θεμα τα πεταλακια ειναι να χρησιμοποιησεις οποια παραμορφωση θες με ενα πεταλακι κιθαρας και μετα να χρησιμοποιησεις ενα equalizer και να μηδενισεις τα μπασα και να μειωσεις λιγο το middle....δεν εχω ωρει κανενα σχεδιο πεταλιου μπασου αν και θα το ψαξω γιατι με ενδοιαφερει...
Πετάλια για μπάσο είναι γεμάτος ο τόπος, και απο schematics. Και μόνο οι εκδοχές των Big Muffs... (Bass Big Muff, Russian Muff κοκ). Συνήθως ούτως ή άλλως η διαφορά είναι σε δυο πυκνωτές.