Αν κατάλαβα καλά, αυτό που θές να πείς είναι ότι:
Αν παρατηρήσουμε κομμάτια όπως :Nothing Else Matters, Fade To Black (γμτ, έπιασα μόνο Μετάλλικα...) βλέπουμε ότι υπάρχουν αρκετά κομμάτια που το παίξιμό τους ευνοείται απο το κούρδισμα, σε τέτοιο βαθμό που φτάνεις να λές οτι το κούρδισμα ευνοεί τη σύνθεση τέτοιων κομμματιών..... Οπότε θα πω ότι ναι μεν θα υπήρχαν κάποιες διαφορές στα κομμάτια που η κιθάρα έχει πρωτεύοντα ρόλο, αλλά όχι τιποτα κοσμοϊστορικές....
θα ηταν ακριβως το ιδιο πραγμα.τα κουρδισματα φτιαχτηκαν με βαση την ανθρωπινη φωνη.και επειδη η φωνη του ανθρωπου δεν αλλαζει ετσι και η πορεια θα ηταν η ιδια.
Δεν προσπάθησα να το θέσω έτσι το θέμα... Σίγουρα φτιάχντηκαν έχοντας κάτι σαν βάση. Απλά αναρωτιέμαι πως θα ήταν αν δεν υπήρχε αυτή η βάση ή απλά ήταν άλλη (όχι η φωνή στη συγκεκριμένη περίπτωση)!
Σε αυτό το σημείο θέλω διευκρινηση.... Όταν λες διαφορετικά κουρδίσματα, εννοείς να κούρδίζαμε πχ 7ο ταστο=επόμενη χορδή;Δλδ διαφορετικές σχέσεις μεταξύ των χορδών, αλλα πάνω στις ίδιες νότες που όλοι ξέρουμε και αγαπάμε;
Ή;
Ακόμα και οι σχέσεις μεταξύ των νοτών διαφορετικές; Δλδ απο ντο σε ντο+1 οκτ, να είχαμε παραπάνω απο 12 νότες; Να ήταν χωρισμένη διαφορετικα η οκτάβα;Στο λέω επειδή γίνεται ήδη στην ανατολίτικη μουσική....
Τώρα το άν τα κουρδίσματα (με όποια απο τις 2 παραπάνω έννοιες) είχαν ώς βάση την ανθρώπινη φωνή, το συζητάμε.....