Για αρχη πρεπει να προσεξεις ωστε τα ελατήρια τοθ τρεμολο να ειναι τεντωμένα τόσο οσο χρειαζονται οι χορδές σου (πιο χοντρεσ χορδες=πιο πολύ σφιχτα ελατήρια) ετσι ωστε η γέφυρα να είναι οριζόντια. Αν εισαι σιγουρος οτι βαζεις το ιδιο παχος χορδες με αυτό που είχε, τοτε λογικα δε χρειαζεται να ρυθμίσεις τα ελατήρια, αν και η συμπεριφορα των χορδών αλλαζει απο μαρκα σε μάρκα.
Ο πιο συνηθισμένος τρόπος που έχω δει να αλλάζουν χορδές σε κιθάρες με φλουντ, ειναι :
-κουρδίζεις γενικα "χοντρα" μεχρι να δείς αν η γέφυρα προκειται να "ερθει" οριζόντια ή τα ελατήριά σου θέλουν ρυθμιση επίσης.
-αν τα ελατήρια χρειάζονται ρύθμιση, κουρδίζεις λιγο τις χορδες, λιγο τα ελατήρια, αναλογα οπως το βλέπεις οτι χρειάζεται, μια στο καρφι και μια στο πεταλο δηλαδη

εδώ δε χρειάζεσαι ακομα κουρδιστήρι, ενα "λα" σου αρκει
-οταν η κιθάρα πλησιάσει στο να θυμίζει κιθάρα,

συνδεεις το κουρδιστήρι σου, και συνεχίζεις την ίδια δουλειά αλλα τωρα με λεπτομέρεια
-γενικα προσπαθείς να βρείς ενα σημειο ισορροπίας χορδών-ελατηρίων, ωστε η γεφυρά σου να εχει παντα τη σωστη κλιση (ειναι σημαντικο αυτο γιατι το ύψος των χορδών σε καποιες κιθάρες οπως κ η δική μου rgt42 μεταβάλλεται ελαχιστα οταν αλλαζει κλιση η γεφυρα)
-στην ουσία κουρδίζεις την καθε χορδή μια μια, στο τελος ρυθμίζεις τα ελατήρια (αν χρειαζεται) και επαναλαμβάνεις
Ένας τρόπος που κουρδιζω εγω, ειναι να συγκρατώ απο την αρχη τη γέφυρα στην κλίση που πρεπει, (βαζοντας ενα χαρακα η κατι τέεοιο απο κατω) και να κουρδιζω τις χορδές πιέζοντας αν χρειαστεί τη γέφυρα ωστε να μιν αλλάζει θέση.
οταν οι χορδές κουρδιστούν, σφιγγω τα ελατήρια απο πίσω ετσι, ωστε οταν αφαιρέσω το χαρακα, η γεφυρα να μη μετακινηθει
αυτα, συγγνώμη για την πολυλογια, και ελπιζω να βοηθησα
