Που το ξετρύπωσα αυτό το θέμα. Μπράβο στη Γαλάνη που βοήθησε τον Αλκίνοο (αν δεν έλεγε τότε το Αλ Χαλίλι και το Βόσπορο θα τον βοηθούσε άραγε; ). Κρίμα που ασχολείται (για δικούς της λόγους) με τραγουδοποιούς τύπου Ζακ Στεφάνου (δεν έχω τίποτα μαζί του, απολύτως τίποτα) ενώ υπάρχουν πολλοί "Αλκίνοοι" εκεί έξω που δεν τους δίνει σημασία καμιά εταιρία. Και καλά, για να μη θυμώσετε, ας μην πω "Αλκίνοοι" ας πω πολύ ταλαντούχοι νέοι δημιουργοί με νέες ιδέες και φρεσκάδα. Και κρίμα που η συγκεκριμένη, μαζί με τη γνωστή κλίκα των δισκογραφικών (βλέπε Γερμανού, Δρούτσα και λοιπών παραγωγών -π.χ. ο μουστάκιας που πήγε τελευταίος στην επιτροπή του fame story, δε θυμάμαι το όνομά του- ) συντηρούν ένα σύστημα που καθηλώνει τις νέες τάσεις στο ελληνικό τραγούδι, με αποτέλεσμα να είμαστε (δισκογραφικά τουλάχιστον) πολλά χρόνια πίσω από το δυτικό κόσμο (και σε παραγωγές και σε ποιότητα και σε ήχους και ενορχηστρώσεις). Έβαλα αυτή την απάντηση εδώ γιατί για όσους δε ξέρουν η κ. Γαλάνη είναι και παραγωγός στη Sony και με το όνομά της και την ιστορία της θα μπορούσε να αντισταθεί στα σημάδια των καιρών (είναι από τους λίγους που έχουν τη δύναμη να το κάνουν -βλέπε Παπάζογλου-) αλλά δυστυχώς δεν το κάνει.