"Καθείς εφ'ώ ετάχθη"
Οι σκυλάδες για τα σκυλλάδικα, οι παλιοροκάδες για τα παλιοροκάδικα, οι thrashάδες για τα thrashάδικα κ.ο.κ.
Το επίπεδο ΔΕΝ έχει πέσει έτσι γενικά κι αόριστα. Για τους σκυλλάδες το επίπεδο είναι ανέπαφο, μια και απ'ότι βλέπω οι αντιδράσεις τους είναι "καλός κι ο παλιός, αλλά κι ο νέος μια χαρά" (τώρα μην περιμένετε ονόματα, δεν έχω κάνει και διδακτορικό, δεν θυμάμαι και πολλούς). Όσο το ντιριντάχτα συνοδεύεται από μια "ταιριαστή" φωνή (ή μια ταιριαστή κορμάρα) δεν βλέπω να ξεχωρίζουν πολλά επίπεδα, τουλάχιστον η πλειοψηφία τους.
Το επίπεδο των ροκάδων πάλι ΔΕΝ έχει πέσει. Δεν τ'άκουγαν πριν, δεν τ'ακούν τώρα, ίσως κάποτε επέλθει η αλλαγή (μακριάααααα)
Το επίπεδο των μεταλλάδων επίσης ΔΕΝ έχει πέσει. Ποτέ δεν τ'άκουγαν, κι όταν τ'άκουγαν τα κορόιδευαν. Τώρα έχουν μερικούς λόγους παραπάνω για να μην τ'ακούνε και να τα κοροιδεύουνε.
Δεν θα συνεχίσω να το αναλύω γιατί θα κουράσω. Το θέμα είναι ότι το επίπεδο των μουσικών "τάξεων" γενικώς δεν έχει πέσει. Αυτό που έχει όντως πέσει είναι το επίπεδο της τηλεόρασης, που στον βωμό της τηλεθέασης παρουσιάζει το κάθε ψωνισμένο παιδάκι που θέλει να γίνει ο Κιάμος στη θέση του Κιάμου μέσω ενός τσιχλοφουσκέ, χρυσοσκονισμένου και διανοητικά ηλίθιου reality show, που φτιάχτηκε καθαρά και προφανώς μόνο για την τηλεθέαση και ΟΧΙ για την ανάδειξη κάποιου ταλέντου - αν όντως συμβεί κάτι τέτοιο θα'ναι τυχαίο και θα κρατήσει 5 μήνες το πολύ.
Φυσικά ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ μας έχουμε κάτσει να δούμε τα συγκεκριμένα shows, είτε από περιέργεια, είτε για να γελάσουμε, είτε μας ενδιέφεραν, είναι πολλοί οι λόγοι. Θα διαφωνήσω με τη λογική "εμείς φταίμε που τα βλέπουμε". Κάτι τέτοιο είναι απλά αβάσιμο, μια που ο καθένας το βλέπει για διαφορετικούς λόγους, και στο κάτω-κάτω γι'αυτό "φτιάχτηκε" το συγκεκριμένο concept των reality - διασκέδαση. Μην το κάνουμε κανένα τεράστιο θέμα, όπως μπορεί κάποιος να πεί πως η γνωστή εκπομπή με τους γνωστούς κουλούς και καλά "τραγουδιστές" είναι ηλίθια, άλλο τόσο ηλίθια είναι και τα reality, και όμως, ο κόσμος θα συνεχίσει να τα βλέπει.
Θα θέσω λοιπόν ως κλείσιμο τα εξής ερωτήματα : Γιατί να ρωτάμε τις πταίει όταν ήδη ξέρουμε, και γιατί να ρίχνουμε ευθύνες από 'δω κι από 'κεί?
ΟΛΟΙ φταίνε, και ΟΛΟΙ κατηγορούν