Α) Τεντώματα
Β)Χρωματικές κλίμακες στο 70% της καλής του ταχύτητας
Γ)Οριζόντια ανοίγματα
Δ)Κάθετα ανοίγματα
Κάνοντας παράθεση στον εαυτό μου, ώς βασικό σημείο αναφοράς και άξονα περιστροφής του κόσμου, να δώσω μια νέα απάντηση, η οποία πάει κυρίως σε αυτούς που έχουν ένα οργανωμένο πλάνο μελέτης τεχνικής.
Στο βιβλίο Rock Discipline του John Petrucci, ο Petrucci, αναλύει στο εισαγωγικό του σημείωμα, πως έχει χωρίσει τη μελέτη σε 4 βασικές τεχνικές, τις οποίες και δε θυμάμαι αυτή τη στιγμη, και όταν έρχετε η ώρα της μελέτης, σπάει το χρόνο του στα 4, και μελετάει το ίδιο.
Σε μια παρόμοια λογική, τις χρυσές εποχές που μελέταγα για τις εξετάσεις κλασικής κιθάρας είχα βάλει ως στόχο να κάνω 2 ώρες διάβασμα την ημέρα, το λιγότερο, έκανα ένα ζέσταμα που διαρκούσε 45'.Σε αυτό το ζέσταμα έπιανα όλες τις βασικές τεχνικές με μετρονόμο, και τις έλιωνα.
Οπότε σε παρόμοιο πλαίσιο, θα έλεγα στον εκάστοτε οργανοπαίχτη, να κάνει ένα γενικό round στις τεχνικε΄ς που γνωρίζει, όσο βέβαια του επιτρέπει και ο χρόνος του.