Θα συμφωνήσω με τις παραπάνω γνώμες. Πέρισυ, ο Μητροπάνος έπαιρνε 25000€ τη νύχτα (όχι, δεν το άκουσα από κουτσομπολιά, ακόμη χειρότερα, το διάβασα) για να πάει κάποιος να τον ακούσει να τραγουδάει "Σ' αναζητώ στη Σαλονί - (ανάσα) - κηηηηη (ουρλιαχτό, τονικό ταξίδι της φωνής ως τη σαλονίκη)", ενώ υπάρχουν πολύ ταλαντούχα παιδιά (δε λέω για μένα, γνωρίζω τη μετριότητά μου) με τρομερή αντίληψη πάνω στη μουσική, που είναι ορχήστρα από μόνοι τους και παίζουν σε κάτι παρακμιακές μουσικές σκηνές για 60€ τη νύχτα.
Και βάζω στο τσουβάλι κι όλους τους υπόλοιπους του προλαλήσαντα (απορρώ, αφού ο Μητροπάνος είναι να πεθάνει, τι τα θέλει τόσα λεφτά). Ο Μητροπάνος, κάποτε συγκλόνιζε τον κόσμο. Έβγαινε και τραγούδαγε με παλμό. Άλλαζε τις ζωές αυτών που τον ακούγαν. Το ίδιο κι ο Παπάζογλου που τον λάτρευα άπειρα, μέχρι που τον άκουσα στο Αλ Τσαντίρι News και ήθελα ν' αυτοκτονήσω. Γιατί χάνουν τον παλμό τους με τα χρόνια; γιατί επαναπαύονται με τα λεφτά; θα μου απαντήσει κάποιος: "ναι αλλά Αναξίμανδρε μεγαλώσαν και δε μπορούν πια να είναι όπως παλιά". Ωραία, απαντάω σε αυτό: Ο Oscar Peterson, πώς γίνεται να έπαιζε εξαιρετικά μέχρι το 2007 που πέθανε; ο Haydn, πριν πεθάνει, ασχολήθηκε με ένα νέο είδος για την εποχή του, τη Συμφωνία κι έγραφε μουσική μέχρι τα γεράματα. Γιατί; Γιατί δεν επαναπαύθηκε; Κι όχι μόνο αυτό, αλλά γιατί αυτός την έψαξε και με νέα είδη πάνω στα γεράματα, ενώ σήμερα οι γηραιότεροι σνομπάρουν τα νέα είδη; Το ίδιο κι ο Μπετόβεν που έγραφε μουσική ακόμη κι όταν ήταν κουφός. Αλλά ο Παπάζογλου, παρόλο που τώρα η τεχνολογία έχει προχωρήσει απίστευτα και μπορεί να κάνει απίστευτες δουλειές, έχει επαναπαυθεί και τραγουδάει σα να σφίγγεται, δεν υπάρχει άλλη δημιουργία γι αυτόν, ούτε για το Μητροπάνο. Τελείωσε η δημιουργία τους.
Όχι, δε συμφωνώ με τον να παίρνουν όχι 25000€ ούτε 30€ στην εμφάνιση! Το ίδιο πράγμα που είναι το σουβλάκι που θα το φάω, θα χορτάσω και θα το αφοδεύσω κι όταν το ξαναφάω θα είναι πάλι σουβλάκι, όχι κάτι άλλο εξελιγμένο, το ίδιο πράγμα είναι κι αυτοί.