αφού το να παίξει Έλληνας ρόκ είναι σαν παίζει Άγγλος ρεμπέτικα
Κακά τα ψέμματα δεν έχουμε κάμια σχέση παράδοσης με το Ροκ, όμως υπήρχαν άτομα που τόλμησαν να παίξουν Ροκ στα Ελληνικά.
Δεν σχολιαζω τα υπολοιπα γιατι σε μερικα συμφωνω και σε μερικα αλλα πιστευω οτι ειναι τελικως υποκειμενικα τα κριτηρια για να τα κρινω.
...Αλλά , μηπως θα πρεπε να σταματησουμε λιγο αυτη τη καραμελα με την "κληρονομια" και το DNA των Αγγλων και των Αμερικανων?
Η χρονικη διαφορα μεταξυ του πρωτου "αμερικανικου ροκ συγκροτηματος" απο το αντιστοιχο "ελληνικο" ειναι κατι λιγοτερο απο 20 χρονια.....φτανουν λοιπον 20 ή και 30 χρονια για να θεωρηθει κληρονομια ενος λαου ενα μουσκο κινημα κι οχι ενος αλλου?
...και να το τραβηξουμε λιγο απο τα αυτια....το Ροκ ξεκινησε απο την Αμερικη...γιατι τοτε οι Αγγλοι εχουν δικαιωμα να μιλανε για "αγγλικο ροκ" κι οχι εμεις? ....Θα μου πεις "ναι αλλα οι μεταναστες που πηγαν στην γη της Επαγγελιας ηταν αγγλοι".....Ε, δεν ηταν μονο Αγγλοι , ηταν και Πορτογαλοι, μεξικανοι, ελληνες, σκωτσεζοι, Ιρλανδοι, γερμανοι, κλπ......και που τους πας , τους Ιθαγενεις Ινδιανους? ....ή τους Αραπαδες και το Blues που ηταν αν μη τι αλλο , το σπερμα για να γενηθει το Ροκ.
....Ε τοτε, τι δουλεια εχουν οι Λευκοι με την μουσικη των μαυρων...μονο οι Μαυροι παιζουν ροκ , γιατι οταν παιζει ο λευκος αμερικανος Ροκ , ειναι σαν να παιζει ο Αγγλος που εχει ως παραδοση τεταρτες και πεμπτες διχορδιες πνευστων τσαμικο, .....ειναι σαν παιζει ο ισπανος που εχει το φλαμενγκο για παραδοση ζωναραδικο.... ο ελληνας που εχει τα τσαμικα και το συρτακι , σαλσα....κλπ κλπ.
....Παει και παρακατω αν θελεις , αυτος ο συλλογισμος......τι δουλεια εχουν οι μαυροι με τις κλιμακες τις jazz που ονομαζονται "Ionian, locrian, lydian, mixolydian, Aiolian, Frygian, etc" ή αλλιως "Ιωνικη, Λοκρικη, Λυδικη, Μιξολυδικη, Αιολικη, Φρυγικη, κλπ" και τις ονομασε ετσι ο πυθαγορας και τις δανειστηκαν μετα στην κλασικη μουσικη και τις ψιλοαλλαξαν?
....Ε τοτε μονο εμεις να παιζουμε αυτες τις κλιμακες κι οι Μαυροι να μεινουν μονο στην πεντατονικη και στο swing μιας και τα τριηχα ειναι κατεξοχης αρχαιελληνικο στοιχειο σε ολα τα παραδοσιακα μας ιδιωματα....και να κανουμε μηνυση στον Μπετοβεν, τον Μπαχ κι ολους τους κλασικους που δανειστηκαν τις αρχαιες αυτες κι ιερες μας κλιμακες για να δημιουργησουν τετοια εκτρωματα οπως το "πεταγμα της μελισσας" και την "λιμνη των κυκνων" .....ή αντε για να μην ειμαστε τοσο καταδικαστικοι , απλα να απαιτησουμε να αλλαξει η παγκοσμια ιστορια , να χαρακτηριστουν ολα αυτα τα σαχλα τραγουδακια που ανηκουν στην κλασικη μουσικη ως "ελληνικη κληρονομια" κι οι δημιουργοι της "κλεφτες" .
ΥΓ: Μολις το ξαναδιαβασα, συγχωρεσε τον ειρωνικο μου τονο , δεν το εκανα για να σου επιτεθω , απλα προσπαθησα να κανω εναν συλογισμο πανω στα λογια σου και μαλλον δεν διαλεξα τις καταλληλες λεξεις...η ουσια ομως παραμενει μεσα σε αυτα που γραφω οτι τελικα μια μουσικη με τοσο λιγο χρονο ζωης κι υπαρξης , δεν μπορει να θεωρηθει "παραδοσιακη μουσικη" κανενος λαου και ποσο μαλλον του Αμερικανικου που ακομα δεν εχει κλεισει ουτε 500 χρονια υπαρξης ως κουλτουρα κι αποτελειται απο τοσο πολλες και διαφορετικες εθνικοτητες.
