Καταρχάς, πριν πέσετε να με φάτε...Είναι και λίγο θερμό το κλίμα αυτές τις μέρες..
Να διευκρινήσω: Και γώ παιδί του ωδείου είμαι όπως ξέρει ένας αριθμός μελών εδω.. Και αν δεν τους πιστεύετε ούτε αυτούς, να ψάξω να βρώ το βιβλιάριο σπουδών (μόνο αν υποσχεθείτε να μην γελάσετε με τη φωτό..)
Το ωδείο έχει ως λειτουργία, τη φοίτηση σπουδαστών στους χώρους του μέ ότι αυτό συνεπάγεται. Παρόλα αυτα παρατηρείται το εξής φαινόμενο:Ατομα τα οποία ξεκινούν τη μουσική εκπαίδευση απο μικρές ηλικίες, να αρχίσουν να θεωρούν τους εαυτούς τους ταλεντάρες.
(Απο αυτό το τσουβάλι, δεν βγάζω τον εαυτό μου, αν και ξεκίνησα στα 12-13 μου.Ευτυχώς είχα τη τύχη να δώ κάποια πράγματα τα οποία μου δώσαν μια ευγενική κλωτσια στο πισινο, 497ms πριν πέσω απο το καλάμι...)Μιλώντας εκ των έσω, πιστεύω οτι έχει σε μεγάλο βαθμό να κάνει με το γεγονός οτι μιλάμε για ιδιωτικό τομέα : "Και το βλαστάρι σας είναι ο νέος Μοτσαρτ! Δακρύζω κάθε φορά που μου έρχεται διαβασμένος!!!"
Παρόλα αυτα, τί πιστεύετε οτι ισχύει για την εκπαίδευση εκεί?Υπάρχει κάτι το ιδιαίτερο, που να αλλάζει τη κοσμοθεωρία ενός ανθρώπου?
Επίσης υπάρχει και το ψηλομυτέ...Δεν ξέρω αν είναι μάθημα ωδείου, δεν τα ΄'εχω παρακολουθήσει όλα, αλλα για κάποιο λόγο, δεν υπάρχει ενθάρρυνση στα παιδιά να συμμετάσχουν σε εξ-ωδειακές μουσικές δραστηριότητες. Αντιμετωπίζονται,σαν και γω δεν ξέρω τι.. Λες και θα κολλήσουν τίποτα? Η αποκόλληση απο τα φουστάνια της δασκάλας?
Με αποτέλεσμα να έχουμε ένα σύνολο μουσικών οι οποίοι:
Ξέρουν τη θεωρία, αλλα δίχως χαρτί μπροστα τους κομπλάρουν (παρών! κάποτε τουλάγχιστον..)
Μηδαμινή εμπειρία απο εμφάνιση σε κοινό (Αν και στο ωδείο μου είχα τη δυνατότητα κάθε 2 χρόνια να παίζω ένα κομμάτι...)
Και παρόλα αυτά με μια μετρίως δικαιολογημένη αίσθηση υπεροχής...
Δεν μιλάω για κανέναν συγκεκριμένα (εκτός ίσως απο εμένα), ούτε έχω σκοπό να προσβάλλω. Απλά θίχτηκε ένα θέμα, το οποίο έχω ζήσει, και τώρα ξυπνα...
