That's an interesting question...και ικανή να σε σπαζοκεφαλιάσει για τα καλά

Λοιπόν...όλα λίγο πολύ έχουν να κάνουν με τις απαιτήσεις σου. Από τη στιγμή που το ενδιαφέρον σου εστιάζεται στη δημιουργία ενός αρχείου άπαξ και διά παντός και με δεδομένο πως υπάρχει δυνατότητα αποθηκευτικού χώρου (CD, σκληρός δίσκος κλπ), ίσως η καλύτερη λύση είναι να καταφύγεις σε κάποιον lossless encoder (πχ Monkey Audio, Flac...). Η αναλογία συμπίεσης είναι περίπου 1:2 (2 CD δηλαδή τα χωράς σε 1)...σίγουρα καμμία σχέση με το 1:10 που μπορείς να αποκτήσεις ακόμα και με το MP3, αλλά πριν την αποκλείσεις ως λύση, αναλογίσου πως αν μη τι άλλο εξασφαλίζεις ότι δεν υπάρχει περίπτωση ηχητικής απώλειας κι εκτός των άλλων μπορείς να τα αποσυμπιέσεις οποιαδήποτε στιγμή (όπως συμβαίνει με τα .zip, .rar αρχεία για παράδειγμα) σε .wav και να τα "μικρύνεις" μέσω οποιουδήποτε format (Ogg, MPC, AAC...). Συνήθως για αρχειακή κατάσταση προτιμάται κάποιος lossless encoder...
Τι γίνεται όμως αν κάποιος δε διαθέτει τον απαραίτητο χώρο ή στην τελική δεν ενδιαφέρεται κι αν ένα sample ανάμεσα στα χιλιάδες δεν τύχει σωστού encoding? Σε αυτήν την περίπτωση εκ των πραγμάτων καταλήγεις σε lossy format...σε ποιο όμως εξ όλων? Μολονότι έχεις δώσει την απάντησή σου για το τι σε ενδιαφέρει, να παραθέσω κάποιες ακόμα πληροφορίες...
Σύμφωνα πάντα με τα τελευταία τεστ που έχουν γίνει και με γνώμονα πως ΔΕ σε ενδιαφέρει άμεσα (γιατί κάποια σχέδια υπάρχουν, αλλά τίποτα δεν είναι σίγουρο) κάποια δυνατότητα φορητής αναπαραγωγής, αλλά διατίθεσαι να παίζεις τα αρχεία από τον υπολογιστή, τότε ίσως η καλύτερη επιλογή είναι το MPC (Musepack), όπου η πλειονότητα το θεωρεί transparent (αδύνατο δηλαδή να το διακρίνεις από το cd) στα 150-180Kbps (είδες πως και στα 128Kbps πήγε πολύ καλά...κάτι μη αναμενόμενο με βάση το σχεδιασμό του). Δεν είναι αρκετά γνωστό στο ευρύ κοινό, αλλά χρησιμοποιείται από audio hardcore fans αρκετά, ως επιλογή αποθήκευσης των αρχειακών ηχογραφήσεων. Ένα από τα συν του αποτελεί η δυνατότητά του να μην "χάνει" αρκετές πληροφορίες σε περίπτωση transcoding/re-encoding (επανασυμπίεση δηλαδή ενός ήδη συμπιεσμένου αρχείου είτε στο ίδιο format, είτε σε άλλο...πχ Ogg->MPC, Ogg->Ogg, MP3->Ogg κλπ). Έτσι θα μπορούσες να κάνεις transcoding σε mp3 για χρήση σε φορητό ή car audio player.
Αν όμως θέλεις να παραμείνεις στο Ogg (από τη στιγμή μάλιστα που τα παραπάνω δε σου λένε πολλά και δηλώνεις ικανοποιημένος ακόμα και από τα 96Kbps), τότε προσωπικά θα πρότεινα ένα quality level μεγαλύτερο από 2-4. Γιατί ναι μεν μπορεί τη διαφορά να μην την εντοπίζεις πχ στο 99% των αρχείων που ακούς, αλλά τι γίνεται αν το 1% δεν αποδοθεί σωστά στα 128Kbps (διότι πάντα υπάρχουν και τα δύσκολα να "μεταφραστούν" samples...τα λεγόμενα και killers)? Προσωπικά (πάλι αν έχεις χώρο) θα πρότεινα να χρησιμοποιήσεις QL 6, από το οποίο και μετά μιλάμε για χρήση lossless stereo (δες κι αυτό το
thread)...μόνο και μόνο για να εξασφαλίσεις την ελαχιστοποίηση των εξαιρέσεων. Αν πάντως ούτως ή άλλως μπορείς ανά πάσα στιγμή (έχοντας ήδη κάπου ένα αρχείο) να ξανακάνεις encoding κάποια κομμάτια, τότε μπορείς να στραφείς σε ένα χαμηλότερο QL. Απλώς καλό είναι να προνοείς και για τις "δύσκολες" περιπτώσεις.
Κι ένα χρήσιμο
site σχετικά με το Ogg, σε περίπτωση που δεν το είχες υπόψη σου.