Επειδή έχω κάποια πείρα με τα στερεοφωνικά Hi-End συστήματα όπου εκεί οι υβριδικοί συνδυασμοί χρησιμοποιούνται πάρα πολύ θα σου πω τι ισχύει γενικά!!
Η δουλειά του προενισχυτή είναι να επεξεργάζεται και να διαμορφώνει το σήμα (εκεί είναι που συναντάμε όλα τα EQ και φίλτρα κτλ).. εκεί τελειοποιείται η χροιά του σήματος το οποίο όμως είναι ακόμα πολύ ασθενές για να ακουστεί...
Χρειαζόμαστε λοιπόν κάτι για να τονώσουμε το σήμα μας!! Αυτή την δουλειά κάνει ο τελικός ενισχυτής!!
Άρα λοιπόν με απλή λογική λέμε πως αν ο προενισχυτής είναι λάμπα, ο ήχος θα διαμορφωθεί με λαμπάτο χαρακτήρα!! σε συνδυασμό λοιπόν με τρανζίστορ τελικό ενισχυτή ο λαμπάτος ήχος θα δυναμώσει τρανζιστοράτα και μάλλον θα χάσει λίγο έως πολύ απ τον χαρακτήρα της αρχικής διαμόρφωσης!! (σε ακριβά συστήματα μπορεί και καθόλου..)
Αυτός συνήθως είναι ο συνδυασμός που προτιμάται απ τους περισσότερους..
Από την άλλη αν έχεις τρανζίστορ προενίσχυση και λάμπα ενίσχυση θα διαμορφώσεις το σήμα σου τρανζιστοράτα και θα το ανορθώσεις λαμπάτα και έτσι δεν θα αλλάξει και τόσο η χροιά απλά μπορεί να γίνει λίγο πιο ζεστή!!
στην περίπτωση των κιθαρών σπάνια θα βρεις πραγματικά υβριδικούς ενισχυτές..
με μία λάμπα στην προενίσχυση είναι ψευτο-υβριδικός γιατί δεν έχεις προενίσχυση full λάμπα(3-5 λάμπες) και έτσι καταντάει κοροϊδία και καθαρά διαφημιστικό τρικ όπως είπε και ο φίλος Johnie Darko.. το ίδιο σε γενικές γραμμές ισχύει και με κάτι λαμπίτσες που βάζουν στον τελικό ή στην έξοδο..
αν καταφέρεις να βρεις πραγματικό υβριδικό να ξέρεις πως είναι πολύ καλοί και ότι πολλοί τους προτιμούν απ τους λαμπάτους!!
απλά να ξέρεις επίσης ότι η τιμή ενός πραγματικά υβριδικού είναι στα επίπεδα των λαμπάτων και γι αυτό δεν κυκλοφορούν και πολύ..
αφού στην ίδια τιμή παίρνεις λάμπα(λένε οι περισσότεροι) γιατί να πάρεις κάτι κατώτερο???
στα στερεοφωνικά πάντως έχουν καταλάβει ότι δεν είναι ακριβώς έτσι, και οι περισσότεροι χρησιμοποιούν υβριδικούς συνδυασμούς!!
