Λοιπόν έχουμε και λέμε: το πρόβλημα ήταν ότι ,μάλλον από κάποιο απότομο τράβηγμα του βύσματος, κόπηκε το καλώδιο της γείωσης από το jack. Πράγμα που επιδιορθώθηκε σε 30 λεπτά, γιατί η esp, για λόγους οικονομίας μάλλον, χρησιμοποιεί όσο ακριβώς καλώδιο χρειάζεται - τσιμα, τσιμα δηλαδη - για να κάνει τις συνδέσεις. Αποτέλεσμα είναι να παιδεύεται πόσην ώρα ο τεχνικός, για να επιδιορθώσει τη μικρή - κατά τα λεγόμενά του - βλάβη. Επιπλέον ο τεχνικός ανακάλυψε και ένα ακόμη προβληματάκι. Ενω υπήρχε καλώδιο για τη γείωση του καβαλάρη, η γείωση δεν είχε γίνει από το εργοστάσιο. Αυτά μου είπε το παιδί, εγώ σας το ξαναλέω είμαι άσχετος. Τώρα το πώς πρέπει να κρίνουμε τις εταιρίες, οι οποίες απαιτούν από εμάς, να χρυσοπληρώνουμε για να αγοράσουμε τα προιόντα τους, από την πλευρά τους όμως κάνουν τέτοιες τσαπατσουλιές προφανώς για λόγους οικονομίας, είναι ένα άλλο πρόβλημα.