Μια θεωρία που υποστηρίζει οτι ο άνθρωπος μετά το πέρας της ζωής του απλά σταματά να υπάρχει χωρίς τίποτε άλλο να συμβαίνει δεν είναι καθόλου ανύπαρκτη.
Είναι απλή, κατανοητή και λογική.
Λεω καλυτερα να εισαι γελοιος απο το να μην υπαρχεις καθολου, οχι οτι η θεωρια που αναφερεις ειναι ανυπαρκτη, κατα την διατυπωση η θεωρια αυτη ειναι και απλη και κατανοητη και λογικη, κατα το πραγματικο της περιεχομενο ακατανοητη και παραλογη, η ζωη ειναι κακο και σταματα να υπαρχει χωρις τιποτε αλλο, δηλ. ειναι κακο που ζεις, το κακον ακολουθει δικαιος θανατος και αφανισμος, η θεωρια αυτή δεχομενη τον τελικο εκμηδενισμο της υπαρξεως προυποθετει την ζωσα υπαρξη ως κατι κακο (υπαρξις = σωμα + ψυχη, το φανερον + το αφανες ), διοτι κανεις λογικος και σωφρων δεν επιθυμει να χαση κατι καλο αλλα επιθυμει διακαως να διατηρει ει δυνατον διαρκως και ανευ απωλειας εστω και μορια του καλου, κακον το ζειν, καλον το αποθανειν,
Είναι εγωιστικό (αλλά έτσι είναι ο άνθρωπος) να θέλουμε να ζούμε για πάντα...κι όλο αυτό συμβαίνει γιατί αδυνατούμε να κατανοήσουμε την έννοια του "τίποτα" σε συνάρτηση με την ύπαρξη μας.
αδυνατουμε να κατανοήσουμε την έννοια του τίποτα διοτι το τιποτα ως πραγματικοτητα είναι αδυνατον, αναφερε εις το συμπαν κατι που χανεται εντελως στο τιποτα, το ξυλο καιγεται και καταστρεφεται πλην μενει η σταχτη, που εστιν τιποτα ;; που βλεπεις το τιποτα ;; τιποτα από ξυλο ναι, τιποτα από το τιποτα που το βλεπεις ;; τιποτα από το τιποτα δεν γινεται, η υπαρξη είναι συνυφασμενη με τον πονο, στην μη υπαρξη φευγεις τον πονο, μη-υπαρξη = μη πονος, κατ εξοχην η διδασκαλια του βουδδισμου (νιρβανα = σβησιμο της υπαρξης), οταν λες τιποτα από υπαρξη εννοεις τιποτα από τον πονον της υπαρξεως, τιποτα από πονον της υπαρξεως σημαινει υποχρεωτικως και τιποτα από υπαρξη ;; για να συμβει αυτό, δηλ. μη- υπαρξις = μη- πονος, πρεπει υπαρξις και πονος να ταυτισθουν απολυτως και να αποτελουν μια ουσια, ένα πραγμα και το αυτό, χρειαζεται επομενως παραγοντας, τριτον τι αναμεσω υπαρξεως και πονου, που θα τα ενωση και θα τα καταστησει απολυτως ταυτοσημα,
Αλλά το "γελοία" έχει αντικατασταθεί εδώ και πολλές ώρες...ακόμα αυτό θα μνημονεύετε??
Αφησε το όπως είναι, το γελοιος είναι καλυτερα, οι αντικαταστατες του γελοιου είναι χειροτερα, δηλ.ο ψευτης είναι και γελοιος, ο γελοιος δεν είναι αναγκαιως και ψευτης.