Είναι δικαίωμά σου να τον βρίσκεις βαρετό, αυτό δεν αναιρεί όμως το πόσο καλός κιθαρίστας είναι

.
Δείτε το και αλλιώς. Μέσα στα πλαίσια της ανταγωνιστικότητας των ανθρώπων, είναι λογικό κάποιοι να θέλουν να είναι καλύτεροι ερμηνευτές από κάποιους άλλους. Η τεχνική μπορεί να μετρηθεί αρκετά εύκολα. Η μουσικότητα όχι. Επομένως το να λέμε πχ "Ο Γκίλμουρ έχει πιο πολύ feeling από τον Batio επαφείεται σε μεγάλο ποσοστό στην υποκειμενική αντίληψη και το γούστο του καθενός. Πράγμα που σημαίνει ότι ο καθένας έχει δίκιο με τον τρόπο του

.
Όσο για τις μπουρμπουλήθρες, ας το κόψουμε πια. Η τεχνική και η ταχύτητα δεν έχουν να κάνουν με σπασμωδικές κινήσεις και βαβούρα. Το "μεγαλείο" του Μάλμστην (εκτός από την κοιλιά του

) δεν είναι στο πόσες νότες/sec παίζει -υπάρχουν ερασιτέχνες που παίζουν περισσότερες- αλλά το ότι παίζει πεντακάθαρα. Ο μετρονόμος στο 250 δε λέει τίποτα αν δεν ακούγεται αυτό που παίζεις.
Τέλος, η μουσική είναι σαν τον αθλητισμό. Χρειάζεται προπόνηση για να αποδώσεις σωστά (και δε μιλάω μόνο για την ταχύτητα). Η τεχνική είναι σαν πχ το σπρίντ και η μελωδικότητα σαν τη ρυθμική γυμναστική. Εντελώς διαφορετικά μεταξύ τους, αλλά αμφότερα απαιτούν ΕΞΑΣΚΗΣΗ. Θέλει κάποιος να μελετάει μόνο αργά κομμάτια? Δικαίωμά του. Αλλά ο μετρονόμος (που τον βαράτε ανελέητα) δίνει τον απαραίτητο συγχρονισμό στα δύο χέρια ώστε να μην ξεφεύγει καμμία νότα. Δοκιμάστε να ηχογραφήσετε τον εαυτό σας. Είστε πάντα on tempo?
Στο κάτω κάτω κάντε ό,τι θέλετε, δημοκρατία έχουμε. Αλλά σκεφτείτε. Έρχεται συχνά κάποιος shredder να σας πει "Χμμμμμμμμρρφφφφφφφφφ, παραείσαι μελωδικός"? Γιατί το αντίθετο έχω βαρεθεί να το βλέπω

ΥΓ. Για όσους δεν μισούν το μετρονόμο, από προχτές 240bpm
