Πρεπει να λαβεις σοβαρα υποψην σου το θεμα headroom. Οταν μιλαμε για εναν απλο ενισχυτη, τοτε ενας μικρος σε watts ενισχυτης μπορει να κανει θαυμασια την δουλεια σου, ωστε οταν τον τσιτωνεις και να μην ξεκουφενεσαι αλλα και να αρπαζουν οι τελικες λαμπες. Σε εναν pa ενισχυτη ομως, τον οποιο συνηθως τον αγοραζεις για να συνδεσεις πανω του καποια προενισχυση, θες να εχεις οσο το δυνατον καθαροτερο ηχο για να μπορεσεις να φτιαξεις τον ηχο σου μεσα απο την προενισχυση και μετα απλα να τον ενισχυσεις... Καθε τελικος λαμπατος ενισχυτης (οχι frfr) θα χρωματιζει τον ηχο σου πολυ, ειδικα οσο αυξανουν οι εντασεις που παιζεις, αλλα αν για να βγαλεις ενα live πχ, πρεπει να τον τσιτωνεις τερμα (πχ εναν 20αρη) τοτε να ξερεις οτι αυτος ο χρωματισμος θα γινεται ακομα πιο εντονος και το compressαρισμα και βεβαια και το "αρπαγμα" των τελικων λαμπων, με αποτελεσμα να αλοιωνεται σημαντικα ο ηχος της προενισχυσης. Αυτο στην πραξη σημαινει οτι μπορει με εναν μικρο ενισχυτη τελικο, να ακουγεται μια χαρα η προενισχυση σου σε μεσαιες εντασεις, αλλα σε μεγαλες να αλλαζει ο χαρακτηρας του ηχου και της αποκρισης στο παιξιμο με πιθανοτητες αυτο να μην σου αρεσει.
Εγω προτεινω σε rack, τελικους με αρκετο headroom ωστε σε οτι συνθηκη και να το χρειαστεις, να μπορει να δινει καθαρο ηχο.
Χαρακτηριστικο παραδειγμα τετοιων "προβληματων", ειναι κυριως ηχοι με καθαρα, οπου οταν αναγκαστεις να δυναμωσεις αρκετα (εως τσιτα) τον τελικο, θα αρχισει να παραμορφωνει και να compressαρει υπερβολικα τον ηχο σου, με αποτελεσμα να μην εχεις τα καθαρα που θελεις... Το ιδιο βεβαια μπορει να συμβαινει και με την παραμορφωση, οταν πχ θες να φτιαξεις σφιχτα ρυθμικα μερη, αλλα παιζοντας στο τερμα εναν μικρο λαμπατο, θα compressαρει τον ηχο τοσο πολυ που θα ειναι μια χαρα για lead ηχο αλλα οχι και τοσο καλος για ρυθμικα οπου θες ακομα περισσοτερες δυναμικες...
Βεβαια στην τελικη ολα ειναι θεμα γουστου, αλλα εμενα η εμπειρια μου αυτη ειναι...