groovymood να σε ρωτησω λιγο μιας κ εισαι ειδικος.....εχω πολυ καλο ηχο στο σπιτι αλλα δεν 3ερω πως να τον περασω στο pc οταν ηχογραφω...μπορεις να προτεινεις κανα mic η κατι γενικαα??
Σορρυ για την αργοπορημένη απάντηση , έλειπα όλη μέρα απο το σπίτι σήμερα...
Μακριά απο μένα η λέξη "ειδικός" αλλά τεσπα...

Δεν ξέρω τί έχεις δοκιμάσει εως τώρα, πρέπει να πειραματιστείς αρκετά όμως για να δεις τί σου "κάθεται" καλύτερα.
Η λύση ενος di box σαν το palmer είναι κάτι που αξίζει κατ'αρχήν να το δοκιμάσεις...Αποκλείεται να σου δώσει 100% τον ήχο της καμπίνας σου αλλά θα κάνει μια αξιοπρεπή "μίμιση"...ας πούμε οτι θα σε φτάσει σε ένα ποσοστό 70% σε αυτό που θέλεις...
Στη συνέχεια με δικές σου διορθώσεις (eq, compression κλπ) θα φτάσεις ακόμα κοντύτερα στο επιθυμητό αποτέλεσμα.
Τώρα αν δεν σε ικανοποιεί αυτό τότε η μόνη λύση είναι το μικρόφωνο...
Το πιο κλασσικό είναι να πάρεις ένα δυναμικό (σαν το shure sm57 ή το beyerdynamic m201...) και να το βάλεις "κολλητά" στην καμπίνα σου.
Πρέπει όμως να ανοίξεις αρκετά τον ενισχυτή, να τον φτάσεις σχεδόν σε εντάσεις gig, αλλιώς δεν θα γράψει και τόσο καλά.
Υπάρχουν πολλοί που δεν τους αρέσει ο ήχος που βγάζουν τα δυναμικά και προτιμούν ένα πυκνοτικό μικρόφωνο...
Τα πυκνοτικά θεωρούνται "ανώτερα" μικρόφωνα, πιο πιστής αναπαραγωγής , αλλά λόγω ευαισθησίας πιάνουν πάρα πολλά πράγματα και αν ο χώρος σου είναι λίγο θορυβώδης μπορεί να έχεις προβληματάκια (να περνάει πχ την ώρα που γράφεις ενα αυτοκίνητο απο κάτω και να το ακούσεις μέσα στην ηχογράφηση)...
Επίσης τα πυκνοτικά έχουν μικρότερο sound pressure level που σημαίνει οτι δεν μπορείς να τα βάλεις κοντά σε μια πολύ δυνατή πηγή...
Αν κάποιος έχει λοιπόν έναν ενισχυτή που για να παίξει καλά πρέπει να τον ανοίξει ως το τέρμα (plexi πχ) δεν μπορείς να βάλεις κοντά του ένα πυκνοτικό...
Συνήθως στα studios όταν γράφουν κιθάρες, χρησιμοποιούν και τα δύο ταυτόχρονα.....ένα δυναμικό κολλητά στην καμπίνα και ένα πυκνοτικό 1-2 μέτρα μακρυά για να παίρνει και τον χώρο και μετά μιξάρουν τα 2 σήματα στο balance που τους κάθεται καλύτερα στο αυτί...
Τα τελευταία χρόνια πάντως κερδίζουν όλο και περισσότερους οπαδούς τα ribbbon μικρόφωνα...
Λένε οτι βγάζουν τις καμπίνες υπέροχα (προσωπικά δεν έχω δοκιμάσει με ribbon ,θέλω να το κάνω στο μέλλον)...
Ένα καλό ribbon είναι βέβαια πανάκριβο (ένα royer πχ κοστίζει περίπου 1.200 ευρώ) αλλά τελευταία έχουν βγεί και κάποια αρκετά φθηνά (της τάξης των 100 ευρώ) που ειλικρινά δεν γνωρίζω αν αξίζουν τον κόπο...