Προς κκ. Tech21man
1. Επειδή «κάπου έχασες την μπάλα» και χρησιμοποιείς έναν μη δόκιμο ορό (Fender on Steroids) για να περιγράψεις κάτι άλλο, καλό είναι να πάρουμε την ιστορία από την αρχή της για να αρχίσεις να καταλαβαίνεις ότι δεν υπάρχει «παρθενογένεση» στο Amplifier Building…
Μην το πάρεις αυτό σαν επιτίμηση αλλά σαν ένα δωρεάν μάθημα ηλεκτρονικών by Spartan…
Το 1965 ο Leo Fender έφτιαξε τον Fender Twin Reverb AB763 “Black face”.
http://www.schematicheaven.com/fenderamps/twin_reverb_ab763_schem.pdf Το 1966-67 ο Howard Alexander Dumble (H.A.D.) - η’ για τους καλούς γνώστες των “Boutique” amps, γνωστός ως «ο χόντρος» - κάνει τις γνώστες (πια) mod – ες στο Normal Channel του Fender Twin Reverb AB763 “Black face”.
http://www.schematicheaven.com/dumbleamps/mod1.pdf http://www.schematicheaven.com/dumbleamps/mod2.pdf http://www.schematicheaven.com/dumbleamps/mod3.pdf Και το 1968 δημιουργεί τον Dumble Overdrive Deluxe (O.D.) 100.
http://www.schematicheaven.com/dumbleamps/basspre.pdfhttp://www.schematicheaven.com/dumbleamps/basspow.pdf http://www.schematicheaven.com/dumbleamps/bassout.pdf Περιττό να σου πω ότι ο Dumble Overdrive Deluxe (O.D.) 100 είχε τα πιο Top Notch υλικά κατασκευής (Triad Transformers, All Teflon 20ga mil-spec solid core wire, Polystyrene πυκνωτές για τις pfd values, Vishay –Dale RN60 Metal Film Mil. Spec. Resistors για τις ανόδους, Vishay –Dale NS Wirewood Resistors για αντιστάσεις ισχύος, Allen-Brantley Carbon Film για αντιστάσεις σήματος, NTE Electronics Capacitors για πυκνωτές διέλευσης…
Όπως καταλαβαίνεις πολύ γ@μάτη κατασκευή αλλά από την άλλην «ο χόντρος» ζητούσε και τον κωλο του σε λεφτά…
Τον άκουσε τον Dumble Overdrive Deluxe (O.D.) 100 ο Carlos Santana και κ@ύλωσε…
Αλλά ως γνωστόν «το ταμείον είναι - από τα drug-ια - μείον» και αναγκαστικά πάει στον πασίγνωστο (πια) Cheapy Αντιγραφέα…
Ο Randall Smith χρησιμοποιώντας τις πασίγνωστες του (πια) τεχνικές του Copy – Κλεφτ & Κλοπι – Right… Καθώς και την πασίγνωστη (πια) τεχνική «κόψε από δω, κόψε από εκεί, κάτι - για το ταμείο μας - να βγει…» φτιάχνει τον Mesa - Boogie Mark 1…
http://www.schematicheaven.com/boogieamps/boogie_marki.pdf Τον παίρνει τον (prototype) Mesa - Boogie Mark 1 ο Carlos Santana στο Studio για το “Abraxas” L.P. (1970) and the other things are (just) History…
O Dumble ODS ακούγεται έτσι:
http://www.youtube.com/watch?v=h0NAofXeieM&feature=related και έτσι…
http://www.youtube.com/watch?v=ap6odoC4itwκαι έτσι…
http://www.youtube.com/watch?v=BqjCsr6R-Zo&feature=related και φυσικά τους έπαιζε ο ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟΣ SRV:
http://www.youtube.com/watch?v=2yNwIKhneEA&feature=PlayList&p=6BB1A55B9726218E&playnext=1&playnext_from=PL&index=89 Ο Mesa – Boogie Mark 1 ακούγεται κάπως έτσι:
http://www.youtube.com/watch?v=C0uHRl-Q8Foκαι έτσι…
http://www.youtube.com/watch?v=q3XSXvas7wY&feature=relatedμα εσύ θα τον ξέρεις καλυτέρα, κάπως έτσι:
http://www.youtube.com/watch?v=JpY293eoQ8M&feature=relatedΤελικά ο Carlos Santana έκανε το όνειρο του (να έχει (και) Dumble amp.) πραγματικότητα στο “Supernatural” L.P.
http://www.tonetubby.com/Docs/tonequestreport01.pdf &
http://www.tonetubby.com/Docs/tonequestreport00.pdfΑυτό είναι το “Fender on steroids” thing…
2. Για αυτό όλοι τους στο Studio παίζουν και γράφουν με Marshall?... Με Diezel?... Με Wizard Amplifications?... Με C.A.E. (Custom Audio Electronics)?... Με Bad Cat Amps?... Με Mojave Amplifications?...
Γιατί το Resolution, - το κομμάτι που ακούς από Andy Timmons και λες: “Τι γ@ματο τόνο έχει ο Andy Timmons με τους Mesa - Boogie Stiletto και Lone star – είναι γραμμένο με Marshall 1959 JMP-“Plexi” 100 Super Lead.
Χαρακτηριστικά o Andy Timmons είπε για αυτό:
“MPc: You have a great tone on Resolution. Tell us about your guitar sounds on this record.
AT: Almost everything in the studio was vintage Marshall. But now with the Mesa/Boogie amps I’m playing, I’m able to recreate everything I did in the studio spot-on with the Stiletto and the Lone Star. The record was mainly a ‘68 Plexi on one side and a ‘79 JMP on the other. I was mainly using them as clean amps with a Tube Driver in front of them.”
Και θα μπορούσα αυτό να το αφήσω να περάσει ασχολίαστο αυτό, αν δεν το είχε χρησιμοποιήσει η Mesa – Engineering Amps για Jingle στο Promo της
http://www.mesaboogie.com/plantTour/spiritofart-highres.html#Και λογικά μπαίνει το ηθικό ζήτημα:
Καλά, Ο Andy Timmons «παντελόνιασε» την επιταγή του Randall Smith για να κάνει το promotion στους Mesa – Boogie Stiletto και Lone star amps…
O Randall Smith δεν ήξερε ότι το Resolution έχει γραφτεί με Marshall JMP?...
Δεν είναι εξαπάτηση να χρησιμοποιεί μια εταιρία κατασκευής ενισχυτών σαν την Mesa – Engineering Amps για το διαφημιστικό της Promo
http://www.mesaboogie.com/plantTour/spiritofart-highres.html#το Resolution για Jingle που να έχει δημιουργηθεί με προϊόντα από την Marshall Amplification?...
Αν αυτό το είχε κάνει μια μικρή εταιρία θα είχαν ξεσηκωθεί όλοι «να την φάνε», το κάνει η Mesa – Engineering Amps και όλοι κάνουν «τουμπέκι και μόκο»…
Όσο για τους: Richard Kruspe of Rammstein, Bobby Hambel of Biohazard, Mark Chatfield of Bob Seger Band τι να πεις?...
Mesa – Boogie Dual Rectifier το «κουτί» από έξω…
Voodoo Amps Platinum Mod™ $1012.00 International Customers!
Power & Choke Transformer Upgrade to Deluxe Mod™ με Mercury Magnetics
Από μέσα…
Και για του λόγου το αληθές:
http://www.voodooamps.com/home/Modifications/AMPMODIFICATIONS/MesaMods/DualRectifier2Channel/tabid/134/Default.aspx Κατά τα αλλά, όλοι τους παίζουν με Mesa – Boogie Amps…
Και όπως θα έλεγε και πολύ δικαία ένας πρώην συνεργάτης του James Hetfield και αθεράπευτο Marshall–ο πρεζόνι παρωδώντας την όλη κατάσταση: “Playing (with Mesa-Boogie amps) is my business and business is good…”
Και η ερώτηση μου: ”Που είναι ο υποτιθέμενος σεβασμός του Randall Smith προς τον πελάτη του…
Όταν ο Randall Smith καταργεί το μοντέλο –του όποιου- Mesa-Boogie ενισχυτή του πελάτη του.
Που ο –οποίος- πελάτης του, τον έχει χρυσοπληρώσει για να τον αγοράσει…
Και ο Randall Smith τον αφήνει παντελώς ακάλυπτο στην όποια βλάβη που μπορεί ο ενισχυτής να έχει η’ να βγάλει...”
Δεν έχει ακόμα από σένα απαντηθεί…
Btw: Δεν έχω δει κανέναν Sound City SC105 η’ κανέναν Hi-watt DR105 να «βγάζουν» ζημίες όπως ένας Mesa-Boogie Dual Caliber DC-3 που κατοικοεδρεύει για επισκευές συχνά-πυκνά στο μαγαζί του γνωστού μάστορα των Εξαρχείων…
Ούτε είδα ποτέ κανέναν modifier να γράψει: Φερτέ μου τους Hi-watt DR105 για να τους κάνω πιο Hi-watt…
Αν οι Big Brand Companies είχαν την ποιότητα κατασκευής της Hi-watt, οι modifiers & οι τεχνίτες δεν θα «ζούσαν», ούτε θα τα χοντρό-οικονομάγανε από αυτό…
Όποτε λίγος σεβασμός αξίζει –σε παρακαλώ-, για τα machines που παίζανε -και παίζουν- μουσική, όταν εσύ και εγώ ήμασταν στους όρχεις των προγόνων μας…
http://www.youtube.com/watch?v=J2hFZ8KnsSohttp://www.youtube.com/watch?v=5sein6WnbY0&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=YgvAwBDbuIo&feature=relatedhttp://www.youtube.com/watch?v=iNTYIQnWOWk&feature=relatedhttp://www.youtube.com/watch?v=v5_0iZQ-TuA&feature=related Και το καλύτερο…
Βαλε τους μπροστά ένα καλό Drive, crank – άρισε τα και θα «φας» μια Punch – σφαλιάρα που θα την θυμάσαι για καιρό…
http://www.youtube.com/watch?v=n5xPfhFb7AM