H κιθάρα στη δεύτερη ηχογράφηση φαίνεται να έχει περισσότερες αρμονικές και να "ουρλιάζει" πιο πολύ, όπως θα περίμενε κανείς από μια κιθάρα τύπου SG. Πάντως συμφωνώ ότι οι διαφορές είναι μικρές. Φυσικά θα πρέπει να λάβουμε υπόψη ότι αυτό που ακούμε εμείς στην ηχογράφηση δεν είναι το ίδιο με αυτό που άκουσες εσύ όταν έπαιζες. Μήπως όμως τελικά μιλάμε για διαφορές που έχουν σχέση περισσότερο με την αίσθηση της κιθάρας και λιγότερο με τον ήχο αυτόν καθ' αυτόν;
Αυτό.Εγω το χω ξαναπει συγκρινε κιθαρες πανομοιοτυπες(σε scale,παικτη,ενισχυτή,εφε,μαγνήτες,κατασκευαστή,σετάρισμα κτλ κτλ κτλ...)που να διαφερουν μονο στα ξύλα.Δεν παιρνεις γραμμή για το ποιο ειναι ποιό.Λες μαόνι το basswood και basswood το μαόνι.Και οντως οι διαφορες ειναι ψυλλος στα αχυρα....οι τιμες ομως? Οκ να πληρωσω τον κατασκευαστή που ειναι μεγαλος μαστορας για την τεχνη του αλλα και τα ξύλα για μετάξι?Ο αλλος της prs ειχε παρει ενα μαδερι(χωρις πλακα) απο brazilian rosewood σε ενα βιντεο το χτύπαγε με το δαχτυλο και ε..νε με το ηχο και μετα σου ελεγε ειδες ήχο το brazilian rosewood? αμα στο φτιαξω αυτο ηλεκτρική θα αντηχεί σαν τρελό.Λες και εχει σχεση ο ηχος του μαδεριου με μια τελειωμένη ηλεκτρική που περνά μεσα απο ενισχυτες εφε κτλ κτλ...Ο αλλος παλι παιζει την κιθαρα αβυσματωτη και σου λεει βλεπεις? ετσι καταλαβαινεις το καλο ξυλο.....μα τι να το κανω ρε κουμπαρε εγω στο ρευμα θελω να την βαζω να παιζει......τι να πεις...τουλαχιστον να εχουμε το νου μας για τίμιες κιθάρες σε αναλογια τιμής και προσόντων.