Λογος για να εχεις δικο σου αυτοενισχυομενο, ειναι ενας και πολυ απλος, αλλα, για μενα σημαντικος.
Περα απο μια σταθερη αναφορα στον ηχο σου η οποια θα ειναι "σχετικα" κοντα στο PA του καθε μαγαζιου (κοινως θα φτιαχνεις τον ηχο εκει και περιπου ετσι θα βγαινει και απο το PA του καθε μαγαζιου, φυσικα και δεν ειναι ιδια, αλλα θα ειναι κοντινοτερα απο το να δινεις pod----power amp-----κιθαριστικο μεγαφωνο και απο εκει αλλο μικροφωνο στον ηχοληπτη και απο εκει να βγει στο PA), θα εχεις παντα μα παντα δικο σου volume.
Για αυτο και προτεινα και wedge επισης (αυτα που μπαινουν και κυρτα στο πατωμα μπροστα σου και ακους κατευθειαν στα αυτια σου χωρις να ανησυχεις αν χτυπας πληθος η και την μπαντα).
Αν θα διαβασεις ακομη και στο κιθαρα σε αλλα threads, ενα μεγαλο προβλημα με το να πας DI ειναι οτι το PA ειναι ψηλα (κοινως σε μικρο bar μπορει και να ξεχασεις το μονιτορ για σενα) οποτε εχεις μια απομακρυσμενη αισθηση και ταυτοχρονα αν ανεβασεις ενταση για να ακους δικαιολογημενα χαλας τον ηχο της μπαντας και θα σε κατσαδιασουν. Καποιες φορες και μονιτορ να εχεις, απο το μαγαζι, μονο για σενα, θα παρεις παλι ολο τον ηχο της μπαντας απο εκει μαζι και την κιθαρα σου. Αυτο σημαινει οτι αν θες να ακους λιγο παραπανω (και ποιος δεν θελει για να παιζει και πιο ανετα) δεν εχεις αλλη λυση ειτε απο το να ανεβασεις το volume του Pod ειτε να ζητησεις απο τον ηχοληπτη και πιθανο και στις δυο περιπτωσεις παλι να σε κατεβασει εκει που πρεπει.
Αν εχεις δικο σου αυτοενισχυομενο, τους γραφεις ολους με την καλη εννοια και με στυλ. Δινεις τη γραμμη του pod εξω, ο ηχοληπτης την κανει ο,τι θελει (ανεβασμα, κατεβασμα, eq compressor με τα αλλα, ο,τι θελει), εσενα δε σε νοιαζει γιατι η αλλη γραμμη του pod θα ειναι στο δικο σου εργαλειο-αυτοενισχυομενο. Αν στην μπαντα δεν σε ακουν, το γυρνας λιγο προς τα εκει και ακουν. Αν εσυ δεν ακους, ανεβαζεις ενταση, ξεχωριστα απο το αυτοενισχυομενο και τελειωσε, δεν χαλας την μιξη κανενος.
Οποτε δυο στα δυο, ηχος κοντα στο τελικο αποτελεσμα και ξεχωριστη ενταση. Πολλοι χρηστοι axe-fx η kemper κανουν αποκλειστικα αυτο.
Τωρα ενα power engine ειναι το ιδιο, χωρις να ειναι full response στα πριμα ο ηχος. Flat ειναι, δηλαδη μπορεις να πας με full amp και οχι μονο preamp εκει, αλλα κατα βαση δεν εχει tweeter ειναι μια μικρογραφια του τελικος harley benton και κιθαρο καμπινα δυο σε ενα που ελεγες παραπανω. Με ενα μεγαφωνο σχετικα ουδετερο και με εξτρα eq για να πειραζεις αναλογα με το χωρο χωρις να πειραζεις τα patch.
Παροτι, "tech21man" το προιον αυτο, δεν μου ειπε και τοοοοσα πολλα. Δεν ειναι οσο δυνατο περιμενα σε ενταση για καποια ειδη τουλαχιστο και δεν εχει πληρη εκταση συχνοτητας. Ειχε καλη κιθαριστικου στυλ ανοικτη καμπινα (και αυτο αλλα φτιαχνει και αλλα χαλαει) ειχε καλο eq που ομως global εχουν και τα αυτοενισχυομενα αλλα και τα modellers σα το pod ξεχωριστα απο τα patch. Κοινως το προτερημα του ειναι το οτι το παιρνεις στο ενα χερι και παιζεις σχεδον παντου, υπο προυποθεσεις. Θα το ξαναεπαιρνα, αλλα μαλλον δυο και θα αλλαζα μεγαφωνο σιγουρα, με ομοαξωνικο 12ιντσο της fane με tweeter για πραγματικο Flat response full range. Ωστοσο τοτε θα θυσιασεις λιγη ισχυ (για το tweeter) οποτε σιγουρα δυο.
Μαλλον αυτοενισχυομενο, η λαμπατο ενισχυτη εστω καθαρο και το pod να κανει ολα τα υπολοιπα και να παει ο ηχος στο PA με μικροφωνο θα μου αρεσε.