Όταν υπάρχει θέμα με το action δεν πειραζουμε βέργα αλλά ύψος καβαλάρη.
Δε διαφωνώ με το να ξέρει κάποιος να ρυθμίζει την κιθάρα του μόνος του αλλά ας μην συμβουλεύουμε "φούσκωμα ελαστικών" όταν "λείπει νερό απ'τους υαλοκαθαριστήρες"...
Αν ήταν μπουζούκι π.χ που δεν έχει βέργα ναι πειράζεις καβαλάρη ή ζυγό.Εφόσον ο καβαλάρης έχει χαμηλώσει ήδη και το παιδί θέλει ψηλότερο action τι πρέπει να κάνει?Να αγοράσει καινούριο καβαλάρη?ή να στρίψει λίγο την βέργα?Αν δεν δει κάποιος το όργανο από κοντά δεν μπορεί να ξέρει ακριβώς τι χρειάζεται.Αν έχει ήδη ικανοποιητικό action relief, δηλαδή καμπυλότητα στην ταστιέρα ναι να αλλάξει καβαλάρη είναι η μια εκδοχή.Η άλλη είναι να προσθέσει υλικό κάτω από τον καβαλάρη για να τον ψηλώσει πάλι, πράγμα που θα έχει μια μικρή επιρροή στον ήχο του.Αν δεν είναι αυτό μόνιμη ζημιά τότε πιο είναι?Ο καβαλάρης είναι υπεύθυνος για τρίξιμο σε συγκεκριμένα τάστα κυρίως απο το 14ο και κάτω.Αν έχεις τρίξιμο από το 14ο και πάνω το διορθώνεις όσο γίνεται από την βέργα.Τώρα, αν τρίζει από το 1-3 τάστο-άσχημη περίπτωση-τότε πειράζεις ζυγό.Απλά πράγματα είναι.Οπότε για να καταλήξει αν είναι τρισιμπιτέρ ή φούσκωμα στα λάστιχα πρέπει να παίξει κάποιος το όργανο.Αυτό δεν γίνεται όμως.Οπότε η πιο γρήγορη και απλή λύση είναι η βέργα.Δοκιμάζεις και μετά βλέπεις.
YΓ.Εδώ δεν ξέρουμε καλά καλά αν όντως έξυσε καβαλάρη ή ζυγό!
Δώσε ρε αδελφέ ένα χαρτί με τι εργασίες έκανες στο όργανο.
Βλέπω ήδη την εικόνα με την φάτσα του μάστορα να μιλάει σε άγνωστη ορολογία στο παιδί που δεν καταλαβαίνει ακριβώς τι έγινε, και το παιδί λόγω ντροπής ή ψαρώματος να μην ρωτάει λεπτομέρειες ή κάτι που δεν κατάλαβε.Σε πόσους από εσάς έχει τύχει τέτοιο σκηνικό στα πρώτα βήματα σας?
Κάθε service ή ο,ποιαδήποτε εργασία γίνεται στο όργανο πρέπει να συνοδεύεται με "έγγραφο" που να διευκρινίζει τι εργασίες και για ποιο λόγο έγιναν.Σε αυτό ελπίζω να συμφωνούμε όλοι.