Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας! Ωστόσο, εγώ το είχα λίγο διαφορετικά αυτό στο μυαλό μου και, αν θέλετε, πείτε μου ξανά τη γνώμη σας:
1ον) θα έκανα μάθημα κάθε 14 μέρες με κάθε δάσκαλο (οπότε 1 μάθημα/ εβδομάδα) και έτσι θα προλάβαινα την ύλη και των δύο
2ον) σε περίπτωση που δυσκολευόμουν κάπου, θα είχα τουλάχιστον δύο διαφορετικές προσεγγίσεις στην αντιμετώπιση του εκάστοτε τεχνικού προβλήματος, αλλά ακόμη και στην εκμάθηση των διάφορων τεχνικών παιξίματος που υπάρχουν (και θα διάλεγα αυτή που είναι λειτουργική σε μένα)
3ον) επειδή και οι δύο μουσικοί έχουν τακτικά περιοδείες με τα συγκροτήματά τους για 1-3 μήνες, με αυτό τον τρόπο θα εξασφάλιζα καλύτερα ότι τα μαθήματα θα γίνονταν με έναν πιο συστηματικό τρόπο
Ουσιαστικά, δηλαδή, λόγω του δικού τους προγράμματος (αλλά και του δικού μου, λόγω της εργασίας μου), θα κάνω π.χ. μάθημα για 2-3 μήνες και μετά μπορεί να μελετάω μόνη μου για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα. Είναι μία τακτική που γνωρίζω ότι υιοθετούν οι πιο προχωρημένοι σπουδαστές, ίσως πιο πολύ στο εξωτερικό βέβαια... Και αν δεν έχουν πρόβλημα οι ίδιοι οι καθηγητές, θα ήθελα να το δοκιμάσω!
Όσον αφορά το "ασύμφορο", προς μεγάλη μου έκπληξη, το να κάνω ιδιαίτερο μάθημα με αυτούς τους δύο καθηγητές θα μου κόστιζε το ίδιο ή και λιγότερα από το να κάνω εβδομαδιαίο μάθημα με έναν καθηγητή σε κάποιο ωδείο! Και χάρηκα που δέχτηκαν και οι δύο να κάνουμε μάθημα κάθε 2 εβδομάδες ή όποτε βολεύουν τα ωράριά μας...
Πιστεύετε δηλαδή ότι δεν ωφελεί καθόλου να έχεις δύο καθηγητές όντας αρχάριος, υπό αυτές τις συνθήκες;