Χάσατε το μουσικό όργανό σας ή σας το έκλεψαν; Δηλώστε το εδώ!
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
φιλε vagabond, καμια σχεση η εκκλησια του δημου με τη χριστιανικη.η χριστιανικη εκκλησια μονο δημοκρατικη δεν ειναι ...
Το μόνο που είπα είναι ότι η Εκκλησία είναι δημοκρατική, κατά τα πρότυπα της Εκκλησίας του Δήμου.Αυτό που εννοώ είναι ότι για τα δεινά της ευθύνονται κυρίως τα μέλη της, κληρικοί και λαϊκοί, τα οποία δεν κάνουν χρήση των δικαιωμάτων τους. Ίσως διότι επιθυμούν και ελαστικότητα έναντι των υποχρεώσεών τους
Μόνο ο ορισμός της λέξης "Εκκλησία", leytonstone, είναι ικανός να σου δείξει τι κοινό έχουν.Το ότι η σημασία του όρου "Εκκλησία" μετατράπηκε στην περιγραφή ενός άψυχου κτίσματος, δεν δικαιολογεί την αδυναμία μας. Εκκλησία χωρίς την ύπαρξη ανθρώπων δεν νοείται.Από εκεί και πέρα η δημοκρατικότητα είναι εμφανής στους τύπους της και στους νόμους που την διέπουν. Πρέπει να λάβεις υπόψη ότι η Εκκλησία του Χριστού δεν είναι ένας πολιτειακός οργανισμός και η λειτουργία της δεν αποβλέπει σε εξουσιαστικές σχέσεις, παρά μόνο σε σχέσεις "διακονίας", προσφοράς.
Φίλε leytonstone, είναι πραγματικά μεγάλο θέμα. Αναφέρομαι στο "καταστατικό" λειτουργίας. Και όπως εκ των προτέρων ανάφερα, για την καταστρατήγηση του καταστατικού ευθύνονται όλα τα μέλη και ιδίως αυτά που απέχουν.Θα αναφέρθω επιγραμματικά μόνο, στα δημοκρατικά χαρακτηριστικά της Εκκλησίας. Ισότητα. Όλα τα μέλη είναι ισότιμα. Ανεξαρτήτως φυλής, φύλου και ηλικίας. Σε κοινωνική τάξη δεν αναφέρομαι διότι η Εκκλησία προϋποθέτει την κατάργηση των τάξεων.Ελευθερία . Δεν υφίστανται σχέσεις υποταγής μεταξύ των μελών της.Αδελφοσύνη . Γενεσιουργό χαρακτηριστικόΕκλογή Όλα τα μέλη της αναλαμβάνουν λειτουργικές θέσεις κατόπιν εκλογής. Κανένα μέλος δεν διορίζεται. Από τους επιτρόπους έως τον Αρχιεπίσκοπο. Ακόμα και η χειροτονία σημαίνει ανάταση χεριού. Δηλ. εκλογή.Εδώ θα σταθώ λιγάκι. Στις χειροτονίες Ιερέων όλων των βαθμίδων δεν αρκεί η απλή πλειοψηφική εκλογή αλλά απαιτείται ομόφωνη. Αυτό το νόημα έχει και η επιφώνηση "άξιος" στο τέλος κάθε χειροτονίας. Αν έστω και ένας δεν συμφωνεί η χειροτονία ακυρώνεται και η εκλογή επανεξετάζεται.Ακόμα και η ερμηνεία των νόμων και η καθιέρωση του τυπικού μέρους της λατρείας, που δεν είναι τίποτ' άλλο κατά την γνώμη μου από τον τρόπο απεικόνησης του Θείου, γίνεται από τις Συνόδους. Ένα είδος Βουλής αντιπροσώπων.Αυτά τα χαρακτηριστικά είναι πατροπαράδοτα και ανάγονται στην πρώτη Χριστιανική Αποστολική Εκκλησία.
Αγαπητέ μου leytonstone, επίτρεψέ μου να σε "λογοκρίνω".Τους όρους, τις λέξεις, και τις έννοιες που βρίσκονται πίσω από αυτές τις αντιλαμβάνομαι με τον τρόπο που παραδόθηκαν από ανθρώπους που τις ερεύνησαν και τις έπλασαν. Το να χρησιμοποιώ διαφορετικό ορισμό από αυτόν που έχει δοθεί, χωρίς μελέτη, δεν προσφέρει τίποτε άλλο εκτός από σύγχυση.Η αρχαία Αθηναϊκή Δημοκρατία δεν αποτελεί "πρότυπο πολίτευμα", αλλά την αρχέτυπη Δημοκρατία. Από εκεί και πέρα έχει εξελιχθεί και έχει μελετηθεί αρκετά.Λόγω του ότι ως "Λογοκρισία" τείνει να θεωρείται η φίμωση του λόγου, "λογοφίμωση" θα την ονόμαζα, δεν επεκτείνομαι πριν ξεκαθαριστούν οι όροι. Αναφέρω όμως ότι έχω συνηθήσει να αυτολογοκρίνομαι και γενικώς να ασκώ αυτοκριτική σε κάθε έκφανση της ύπαρξής μου.
.η βαση της δημοκρατιας ειναι μια:υπαρξη εκλογων για την αναδειξη πολιτικων εκπροσωπων του λαου.
Η Vagabond είπε πως η Εκκλησία είναι ο οίκος του Θεού και μετά αναρωτήθηκε γιατί δεν επιτρέπεται στις γυναίκες να μπαίνουν στον οίκο του Θεού.Μα, άλλο πράγμα είναι το ιερό και άλλο πράγμα η Εκκλησία!Κανείς δεν απαγορεύει σε κανέναν να μπει στην Εκκλησία!(ακόμα και οι αβάπτιστοι και οι αλλόθρησκοι μπορούν να μπαίνουν,απλά δεν μπορούν να συμμετέχουν στα Μυστήρια..)
Αλλά ακόμα και όπως το θέτεις: ισχύει ή όχι ότι όταν οι γυναίκες είναι σε "εκείνες τις μέρες του μήνα" δεν πρέπει να μπαίνουν στον ναό, αλλά οφείλουν να προσεύχονται στον πρόναο?
Ποιός σου το έχει πει αυτό? (πραγματικά αναρωτιέμαι....)
Εγώ, όμως, έχω μιά ερώτηση: ποιός, ακριβώς, είναι εκείνος ο τίτλος που νομιμοποιεί τις σχετικές πλειοψηφίες γιά να κυβερνούν;Μην βιαστείτε, η απάντηση δεν είναι τόσο προφανής.Πώς νομιμοποιούνται να κυβερνούν, έστω, "οι περισσότεροι" (αν και ούτε αυτό ισχύει), ακόμη και σε πολιτεύματα όπου η αναλογική είναι ανόθευτη;Ποιό είναι το κριτήριο μιάς γνήσιας δημοκρατίας; Να κυβερνά το μέρος ή το όλον;Αλλά ακόμη κι αν, υποθετικά, κυβερνά το όλον του δήμου, πώς αυτό εξασφαλίζει την ευδαιμονία, το δίκαιο και την αυτάρκεια μιάς πολιτείας;Είναι επιτυχημένος, μέχρι σήμερα, ο θέσμός της κοινοβουλευτικής, αστικής, δημοκρατίας; Έχει κατορθώσει να επιλύσει ή, έστω, να περιορίσει τις κοινωνικές αντιθέσεις και αδικίες, να επιφέρει κοινωνική δικαιοσύνη, ειρήνη, προκοπή, ευημερία, έχει δημιουργήσει το περιβάλλον εκείνο όπου αναπτύσσονται και λειτουργούν απρόσκοπτα κοινωνίες Ανθρώπινες;Τι είναι η κοινοβουλευτική, αστική, δημοκρατία; Φετίχ ή ταμπού;Η βασική, θεμελιώδης, αρχή του ιδεατού πολιτεύματος, όπως, τουλάχιστον, το θεωρούσαν οι αρχαίοι Έλληνες φιλόσοφοι, ήταν το δίκαιον, που με την σειρά του έφερνε την ευδαιμονία στην πόλη. Μπορεί να επιτευχθεί κράτος δικαίου, μέσα σ' ένα αστικοδημοκρατικό οικονομικοπολιτικό περιβάλλον, που, εκ των πραγμάτων, ορίζεται κι αναφέρεται μέσα σ' ένα καπιταλιστικό εποικοδόμημα;Οι έννοιες, όπως: δημοκρατία, δικαιοσύνη, ισοπολιτεία, είναι αυθύπαρκτες, υπεριστορικές "οντότητες", που απομένει να ανακαλυφθούν και να εκφρασθούν από κάποιον φιλοσοφικό νου, ή επικαθορίζονται, κάθε φορά, από την ιστορική και οικονομικοπολιτική συγκυρία και την, εκάστοτε, προσέγγιση της ανθρώπινης αντίληψης;Μήπως, τελικά, η κοινοβουλευτική, αστική, "δημοκρατία", είναι ένα κέλυφος κενό περιεχομένου, ένας κίβδηλος φορμαλισμός, μιά καραμέλα του καπιταλιστικού ολοκληρωτισμού, που μας έμαθαν να πιπιλάμε οι διάφοροι τσαρλατάνοι και πλασιέδες της (α)πολιτικής;Μήπως, εν τέλει, η "δημοκρατία" που βιώνουμε σήμερα, και που με τόση θέρμη και πάθος υπερασπίζονται κάποιοι (αν και δεν είμαι σίγουρος πως αυτό συμβαίνει με πραγματική γνώση και συνείδηση των εννοιών), δεν είναι παρά μια διαστρέβλωση, ένα εξόπλασμα ενδεδυμένο με την λεοντή του "φιλελευθερισμού" και της "ελευθερίας";
Χρυσόστομο (π.χ. «Η γυνή άπαξ ωμίλησε και το παν κατέστρεψε»), Ωριγένη (που αυτοευνουχίστηκε για τη βασιλεία των Ουρανών, Ματθαίος ΙΘ΄: 12),
Ωριγένη (που αυτοευνουχίστηκε για τη βασιλεία των Ουρανών, Ματθαίος ΙΘ΄: 12)
Ξεκίνησε από Raz « 1 2 3 » Διασκέδαση
Ξεκίνησε από oatdp Δικοί μας στίχοι και ποιήματα
Ξεκίνησε από Μιχάλης13 Δικοί μας στίχοι και ποιήματα
Ξεκίνησε από Takamine Δικοί μας στίχοι και ποιήματα
Ξεκίνησε από martinos Δικοί μας στίχοι και ποιήματα
Ξεκίνησε από freemind Άνθρωπος και ζωή
Ξεκίνησε από bigfoot Επιστήμη και Τεχνολογία