Χάσατε το μουσικό όργανό σας ή σας το έκλεψαν; Δηλώστε το εδώ!
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Βασικα κανετε λαθος.Δεν εχει σημασια αν η καμερα ειναι των 700 ευρω.Ποιο ειναι το προβλημα μας η πιστοτητα?Σιγα.Ταινια μικρου μηκους θελει να γυρισει.Εκτος αυτου η καμερα καλο θα ειναι να ειναι dvd και οχι dv.Πολυ μεγαλυτερη ευκολια.Για προγραμμα αυτο που λεει η εμμα ειναι μια χαρα οπως και στ αυπολοιπα που σου λεει συμφωνω.Αν κατσεις και ασχοληθεις μπορεις να βγαλεις ωραια πραγματα.Και καλα εκανες και εβαλες ενα τετοιο θεμα εχει αρκετη πλακα να γυρνας ταινιακια!
ενα πολυ ευκολο και πολυ καλητερο ειναι το ulied video 7 και μαλιστα μπορεις να βρεις και τη τελευταια εκδοση
Κατι σημαντικο, το οποιο πρεπει να υπολογισεις, ειναι οτι μια ψηφιακη καμερα, ακομα και των 1.000Ε, δεν μπορει να συγκριθει με μια καμερα που χρησιμοποιουν στα μεγαλα studios. Εκει μιλαμε για καμερες των 10.000Ε. Ομως, αυτο δεν σημαινει πως δεν μπορεις να χρησιμοποιησεις τους βασικους κανονες που εχουν και αυτες οι καμερες. Ποτε μα ποτε δεν ζουμαρουμε με την καμερα. Αν θελουμε να παμε κατι κοντα, απλα παμε την καμερα κοντα και δεν χρησιμοποιουμε ποτε το zoom που παρεχεται. Κατα προτιμηση κινηματογραφεις με τον ηλιο πλατη ή σε γωνια τετοια, ωστε να φωτιζονται τα αντικειμενα και οι ηθοποιοι. Καλο ειναι να προμηθευτεις μεγαλα ασπρα χαρτονια, να βρεις και 2-3 θυματα και να τα βαλεις να τα κρατανε πισω απο την καμερα με γωνια προς τον ηλιο και τους ηθοποιους, ετσι ωστε η αντανακλαση του ηλιου πανω στο ασπρο να ειναι ενας "φυσικος" τροπος να φωτισεις τις υποφωτισμενες περιοχες του προσωπου των ηθοποιων. Σημαντικο ειναι και το τι ρουχα φορανε οι ηθοποιοι, ή αν το τοπιο σου εχει εντονα χρωματα. Επειδη οι καμερες που εχουμε στην κατοχη μας δεν εχουν την ικανοτητα να αλλαζουν διαφραγμα ( φαντασου οτι στα studios, το διαφραγμα το πειραζει μονο ο υπευθυνος φωτογραφιας και ο εικονοληπτης. Δεν γινεται αυτοματα η αλλαγη απο τη καμερα ), και αν αλλαζουν το κανουν αποτομα και θολωνουν το αποτελεσμα, καλο ειναι οι ηθοποιοι να φορανε οσο το δυνατον λιγοτερο "ανακλαστικα" ρουχα, γιατι η καμερα θα "βλεπει" σαν μεγαλο σημειο φωτεινοτητας το ρουχο, και θα αυξανει το διαφραγμα, με αποτελεσμα να "σκοτεινιαζουν" τα προσωπα. Ακομα, μην γυρισεις ποτε μια συνεχομενη σκηνη σε διαφορετικες ωρες της ημερας. Καταλαβαινεις γιατι...Τελος, μην ξεχνας πως το αποτελεσμα που βλεπεις στις ταινιες ( ακομα και του κιλου ) περναει απο πολλα σταδια. Πολλες φορες, οταν βλεπεις τα making of, απορεις πως ειναι δυνατον ενω το στουντιο να ειναι λουσμενο απο φως, στην ταινια το αποτελεσμα να ειναι πιο "σκοτεινο" και τα χρωματα να εχουν αλλη αποδοση. Λογικο ειναι πως εκει μετραει το διαφραγμα της καμερας, η επεξεργασια, η ποιοτητα της ταινιας και αλλα πολλα τα οποια μονο οι ειδικοι μπορουν να σου πουν.Οπως και να εχει, καλη επιτυχια και συγνωμη για το μπλα μπλα.. ..αχ..μου θυμισες την εποχη που με μια αναλογικη καμερα του ποπου και ταινιες των 500δρχ πειραματιζομασταν με χαζομαρες...
Ξεκίνησε από Pontifikas « 1 2 3 » Τα καλύτερα...
Ξεκίνησε από loki Δικοί μας στίχοι και ποιήματα
Ξεκίνησε από Gambi1986 Δικοί μας στίχοι και ποιήματα
Ξεκίνησε από children of bodom Μετατροπές, βλάβες, συντήρηση, κατασκευές
Ξεκίνησε από tomkarachris Ενισχυτές
Ξεκίνησε από V_for_vedouza Μουσικά νέα και συζητήσεις
Ξεκίνησε από let me know 796 Λοιπά
Ξεκίνησε από Unknown Artist Λοιπά
Ξεκίνησε από lordm Υγεία
Ξεκίνησε από ΠΟΙΟΣ Δικοί μας στίχοι και ποιήματα