Δείτε την σελίδα του kithara.gr στο facebook, στο twitter, και στο youtube
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αν σε ενδιαφέρει η (ορχηστρική) soundtrack μουσική τότε η κλασσική αρμονία είναι απαραίτητη. Αν θέλεις μάλιστα να προχωρήσεις σε σημείο να συνθέτεις τέτοια μουσική θα πρέπει να μελετήσεις ότι έχει σχέση με κλασσική μουσική, και όχι μόνο αρμονία, π.χ., αντίστιξη, φούγκα, ενορχήστρωση, μορφολογία, κ.τ.λ.π. Εννοείται ότι η μελέτη θα συνδυαστεί με ακρόαση κλασσικής. Τσέκαρε τους λεγόμενους "ρομαντικούς" συνθέτες όπως οι Wagner, R. Strauss, Tchaikovsky, Sibelius, Mahler, Puccini, κ.α., θα δεις ότι άνετα τα έργα τους θα μπορούσαν να ήταν μέρος soundtracks (άλλωστε πολλά από αυτά έχουν όντως χρησιμοποιηθεί για αυτό το σκοπό). Η έκφραση ότι η κλασσική αρμονία θεωρείται πλέον απαρχαιωμένη είναι κατά την γνώμη μου μεγάλο λάθος. Απαρχαιωμένα είναι κάποια στυλ κλασσικής μουσικής, όπως, π.χ., οι φούγκες της εποχής Bach ή τα waltz της οικογένειας Strauss, με την έννοια ότι το (ευρύ) κοινό δεν ενδιαφέρεται πλέον για αυτά. Αυτό σημαίνει ότι το να μελετήσεις την αρμονία τους είναι λάθος? Σαφώς και όχι, ειδικά στην περίπτωσή σου. Όλα τα στυλ μουσικής, ακόμα και η ηλεκτρονική μουσική, εχουν πράγματα να σου δώσουν και αξίζει να τα μελετήσεις αν έχεις τον χρόνο. Ιδιαίτερα για την κλασσική αρμονία (και μουσική, γενικότερα), η άποψή μου είναι ότι όποιος την γνωρίζει σε βάθος είναι σε θέση να καταλάβει (με λίγη προσπάθεια) οποιοδήποτε άλλο στυλ, όπως jazz.Από τα παραπάνω καταλαβαίνεις ότι δεν θα βρεις βιβλίο που να εξετάζει "αρμονία των soundtracks" γιατί δεν διαφέρει από την κλασσική. Είμαι σίγουρος ότι αν ρωτήσεις κάποιον συνθέτη soundtrack θα σου πει ότι έμαθε την τέχνη μελετώντας σε βάθος κλασσική μουσική και ατελείωτο αριθμό παρτιτούρων από όπερες και soundtracks.
το μερος 2ο του Αμαραντιδη να το παρεις..
Το επόμενο βιβλίο του Αμαραντίδη είναι αρκετά καλό, αλλά πρέπει να λύσεις ασκήσεις και θέματα και από άλλα βιβλία για να σου μείνουν όσα διαβάζεις εκεί...
Λάμπρο του χρόνου θα τελειώσω την βασική θεωρία και θέλω οπωσδήποτε να συνεχίσω στα θεωρητικά (μόνο θεωρητικά όμως· με μουσικό όργανο δεν θα επιθυμώ να ασχοληθώ). Σκεφτόμουν να το αγοράσω για να διαβάζω σιγά σιγά με τη βοήθεια φίλων μου και μόνος μου μήπως και με κατατακτήριες καταφέρω να περάσω την α'τάξη της ειδικής αρμονίας.
Για το οργανο που λες.. δεν εχεις ασχοληθει με κανενα?
Παράθεση από: Lampr0s στις 13/12/14, 02:05το μερος 2ο του Αμαραντιδη να το παρεις.. Λάμπρο του χρόνου θα τελειώσω την βασική θεωρία και θέλω οπωσδήποτε να συνεχίσω στα θεωρητικά (μόνο θεωρητικά όμως· με μουσικό όργανο δεν θα επιθυμώ να ασχοληθώ). Σκεφτόμουν να το αγοράσω για να διαβάζω σιγά σιγά με τη βοήθεια φίλων μου και μόνος μου μήπως και με κατατακτήριες καταφέρω να περάσω την α'τάξη της ειδικής αρμονίας.Παράθεση από: mad_nassos στις 15/12/14, 21:25Το επόμενο βιβλίο του Αμαραντίδη είναι αρκετά καλό, αλλά πρέπει να λύσεις ασκήσεις και θέματα και από άλλα βιβλία για να σου μείνουν όσα διαβάζεις εκεί... Φοβάμαι Νάσσο ότι εξ'αρχής μάλλον θα χρειαστώ δάσκαλο αλλά οι καιροί είναι δύσκολοι για δασκάλους απο το μηδέν..
Νάσσο ισχύει για το οικονομικό αλλά ευελπιστώ ότι εν τέλη θα ανταπεξέλθω.Σχετικά με τα μαθήματα να σου πω πως στη σχολή εκτός απο την βασική θεωρία δυτικής μουσικής, κάνουμε υποχρεωτικά και σολφέζ. Με τις κατατακτήριες δεν ξέρω αν μπορώ να «παρακάμψω» (χωρίς να αναγκαστώ να τα διδαχτώ σε ωδείο εννοώ) μαθήματα.
@LAMPROS Σε σχολή Βυζαντινής μουσικής. Απο δυτική μουσική διδασκόμαστε μόνο τη βασική θεωρεία (α, β και γ) καθώς και σολφεζ. @nassosΔιάβασες μόνος σου και πέρασες στο β'ειδικό ή με τη βοήθεια δασκάλου;
Ξεκίνησε από DEROS Δικοί μας στίχοι και ποιήματα
Ξεκίνησε από Stoyo Μουσικά νέα και συζητήσεις
Ξεκίνησε από ΣΤΕΛ Εκμάθηση – Πρώτα βήματα
Ξεκίνησε από lentas Εκμάθηση – Πρώτα βήματα
Ξεκίνησε από mariocaster Μουσικά νέα και συζητήσεις
Ξεκίνησε από korax_ole Τρόποι παιξίματος, τεχνικές
Ξεκίνησε από Γιάννης Φλόκας Καταστήματα, αγορά
Ξεκίνησε από zuccheros Εκμάθηση – Πρώτα βήματα
Ξεκίνησε από grikosinas Πλήκτρα
Ξεκίνησε από TheodosiosK Εκμάθηση – Πρώτα βήματα