Χάσατε το μουσικό όργανό σας ή σας το έκλεψαν; Δηλώστε το εδώ!
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
...Γουσταρεις κοντρες ετσι?...Προφανώς για να νιώσεις σημαντικός μέσα στην ταπείνωση και τον υποβιβασμό που έχεις υποστεί στον περίγυρό σου ή ακόμα και μέσα στον πολύ στενό σου συγγενικό κύκλο....Το να είσαι ηλίθιος όμως(προκαλώντας) όχι....Μια παπαγαλία φίλε μου είσαι, σκέτη και χείριστου είδους....Εδώ έρχεται το ξύλο που έφαγες μικρός.......μέσα στο άδειο κατά τα άλλα κεφάλι σου, ...Εάν έφαγες ξύλο όταν ήσουν μικρός κοίτα να ζήσεις με αυτό ...Μην νιώθεις μειονεκτικά που κανείς δεν ασχολήθηκε με εσένα και μην βγάζεις την ζήλια σου απέναντι τους.Εφόσον δεν αρέσεις κοίτα να γίνεις καλύτερος και ξεκίνα από το να μαζέψεις την γλώσσα σου και την προκλητικότητα σου.Μετά κοίτα να ξεστραβωθείς να μάθεις να παίζεις.Αν δεν θέλεις μπορείς να πουλήσεις τον κώλο σου σε κάποιον μεγάλο συνθέτη και να αναλάβει αυτός να σου βρει 5 μαλ**ες να ασχολούνται με τα χάλια σου.....Ποιος σου είπε ρε αμόρφωτε λεχρίτη ......Μπορείς να ασχοληθείς με τους στίχους σου και ίσως βρεθεί κάποια γυναίκα να τις ρίξεις καμιά σφαλιάρα στο κρεβάτι....Τράβα τώρα πίσω στην σκοτεινιά του παιδικού σου δωματίου και κάψε φλάντζα μέχρι να συναντήσεις τον πάτο σου..μέχρι τότε θα είσαι σε ελεύθερη πτώση....Αν εγώ είμαι λεχρίτης εσύ είσαι τσιτσιφιόγκος... Αλλά εγώ τις γκόμινες θα τις βγάλω με αυτά που παίζω ....αυτούς τους δάσκαλους που γράψαν εδώ μέσα να τους αποφεύγετε παιδιά... Ύπουλοι, δολοπλόκοι, ιντριγκαδόροι, γενικά αν περιμένεις να μάθεις από τέτοιους τύπους μουσική, φαντάσου και τους "ορίζοντες" που ανοίγονται μπροστά σου...
μιλάμε για επίπεδο, όχι αστεία . να'σασταν και τίποτα πιτσιρικάδες πάει στο διάολοΒραζίλη, δεν τα σβήνεις σχεδόν όλα ; δημιουργεί κακή εικόνα στα μάτια κάποιου επισκέπτη και μη
Προφανώς το κάθε τι έχει να κάνει και με την αισθητική μας και πώς το αντιλαμβάνεται καθένας. Μία παιδική ζωγραφιά για κάποιον μπορεί να είναι μουτζούρα, κάποιος άλλος μπορεί να βλέπει το πιο όμορφο πράγμα στον κόσμο. Το ίδιο ισχύει για την μουσική. Σε πρώτο βαθμό είναι η αντίληψη του καθενός και το προσωπικό του γούστο. Από εκεί και πέρα, εφόσον μιλάμε εδώ μέσα άνθρωποι οι οποίοι δεν είμαστε απλοί ακροατές αλλά και παίχτες, ο καθένας προετοιμάζει τον εαυτό του ώστε να μπορέσει να αναπαράξει/δημιουργήσει τα συναισθήματα που νοιώθει όταν ακούει ένα μουσικό έργο. Το που θα φτάσει ο καθένας έχει να κάνει με τον προσωπικό του στόχο, με το τι θεωρεί αυτός ωραίο και τι τον ευχαριστεί. Αν κάποιος παίζει 3 ακόρντα και αυτό τον ευχαριστεί, its totally fine by me. Αν κάποιος άλλος νοιώθει περιορισμένος με τη γνώσει αυτή και θέλει να μάθει κλίμακες, φρασεολογία, τρόπους ανάπτυξης τεχνικής για να εκφραστεί και πάλι its totally fine by me. Στην τελική θεωρώ ότι παίζουμε κιθάρα γιατί μας ευχαριστεί και μας αρέσει, γιατί μας εκφράζει κτλ κτλ. Δεν μπορώ να δεχτώ στην τέχνη κάθετες απόψεις. "Είναι καλό ή είναι κακό". Προσωπικά δέχομαι, το "μου αρέσει" ή το "δεν μου αρέσει". Για όλα τα υπόλοιπα, θεωρώ ότι το αυτοδίδακτος δεν υπάρχει στις μέρες μας, γιατί δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι κάποιος θα κάτσει με μία κιθάρα μόνος του, χωρίς καμία βοήθεια να μάθει να παίζει, από το μηδέν χωρίς καμία γνώση, καμία απολύτως. Ακόμα και παιδιά που τους παίρνουν μία κιθάρα στο σπίτι οι γονείς για δώρο , το πρώτο πράγμα που κάνουν είναι να αναζητήσουν δωρεάν μαθήματα στο youtube ή σε από κάποιον φίλο που τυχαίνει να ξέρει, άρα ψάχνουν για καθοδήγηση στην ουσία. Ότι όλοι οι μεγάλοι ροκ μουσικοί που θαυμάζω είχαν δασκάλους σε κάποια ή κάποιες στιγμές της καριέρας τους, δεν είναι τυχαίο. Δεν είναι τυχαίο ότι κάποιοι από αυτούς ακόμα και μετά από λαμπρές καριέρες πολλά drugs, sex and rock n roll συνεχίζουν να μελετούν με δασκάλους. Οπότε ξεκινάμε με γνώμονα ότι πλέον, αν κάποιον δεν το κάνει εξεπιτούτου, καθοδήγηση υπάρχει είτε δωρεάν είτε επί πληρωμή και την αναζητά από την πρώτη στιγμή. Η μαγεία της σημερινής εποχής είναι ότι μπορείς να βρεις από δωρεάν μαθήματα μέχρι να κάνεις skype session με τα μεγαλύτερα ονόματα στο χώρο (Satriani, Vai κτλ κτλ). Άρα για μένα, καθοδήγηση υπάρχει. Το θέμα είναι ότι το ορθότερο, είναι να υπάρξει ένας δάσκαλος ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ, από την πρώτη στιγμή που κάποιος θα πιάσει ένα όργανο στα χέρια του, ακόμα καλύτερα να υπάρξει πριν και από αυτό. Όταν λέω δάσκαλος εννοώ παιδαγωγός, ένας άνθρωπος εκτός από τις απαραίτητες γνώσεις, θα είναι σε θέση να μπορεί να αντιληφθεί τη ψυχοσύνθεση του μαθητή (μεγάλου ή μικρού), να ανακαλύψει τις δυνατότητες και τις αδυναμίες του, και να καταρτίσει το πρόγραμμα σπουδών με βάση τις δυνατότητες και τα θέλω του μαθητή. Στην τελική πρέπει για μένα ο δάσκαλος να πάρει την όρεξη του μαθητή για μάθηση και να την εκτινάξει, όχι να την καταστέλλει λόγω λάθος προσέγγισης του.
Ξεκίνησε από Staggάρης Τα καλύτερα...
Ξεκίνησε από pbarbalias Λάθη και προτάσεις
Ξεκίνησε από anthrakoryxos Δικοί μας στίχοι και ποιήματα
Ξεκίνησε από scissorhands Σύνδεσμοι μουσικών οργάνων
Ξεκίνησε από hot_sauce (φλουτσ) Τρόποι παιξίματος, τεχνικές
Ξεκίνησε από gvogi Ηχογραφήσεις και Στούντιο
Ξεκίνησε από rodort1 Μουσικά όργανα και εξοπλισμός
Ξεκίνησε από STEFANOS604 Μουσικά νέα και συζητήσεις
Ξεκίνησε από ManMan Χορδές, πένες, αξεσουάρ
Ξεκίνησε από Βραζίλης Εκμάθηση – Πρώτα βήματα