Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Amplifier

Σελίδες: [1]
1
 Νομίζω πως έπρεπε να δώσεις παραπάνω ένταση στη φωνή.Ειδικά στα 2 τελεφταία ρεφρέν,η φωνή χάνεται εντελώς!Επίσης,έχει αρκετό αέρα.Είναι που είναι θαμπή από μόνη της.Με τα πολλά πρίμα,το παράκανες.
Κατά τα άλλα,για ν μην είμαι ο στριμμένος της παρέας,η ενορχήστρωση είναι ωραία.Μου έλειψε μόνο 1 ηλεκτρική με παραμόρφωση,έστω σαν ρυθμική,για να γεμίζει.
Και πέτα το AKG Percetpion 100,είναι τελείοσ μούφα!

2
   Δεν το έχω αποθηκευμένο κάπου. Αλλά και να το είχα, το βρίσκω υπερβολικό και άκυρο να το ποστάρω στο συγκεκριμένο θέμα. Αν όμως επιμένεις να δημοσιευθεί το ΠΜ που σου στειλα, έχεις το ελεύθερο από μένα να πατήσεις στο μήνυμά μου ''Παράθεση'', να το κάνεις copy και κατόπιν, να έρθεις σε αυτό το θέμα, να πατήσεις ''Απάντηση'' και να κάνεις paste. :)
   Για να επιστρέψουμε στο αρχικό θέμα. Είναι αλήθεια ότι προσωπικά, δεν είμαι σύμφωνος με το να θεοποιούμε εμάς τους Έλληνες. Αλλά τις πηγές του αποστολέα του αρχικού μηνύματος, τις βρίσκω αρκετά ενδιαφέρουσες για μελέτη.
   Θα μιλήσω όμως για κάτι παρόμοιο, που πιστεύω πως αρκετοί από σας θα το ξέρετε. Το λέω λοιπόν και γι αυτούς που δεν το ξέρουν. Η Βυζαντινή Μουσική, ή αλλιώς η Μουσική των Ελλήνων (το λέω χωρίς ούτε ένα στοιχείο σοβινισμού, έτσι είναι όντως), είναι μουσική που φτιάχτηκε και καταγράφηκε με την απλή Βυζαντινή Σημειογραφία (λίγα σημεία, δηλαδή σημάδια, που απλά θύμιζαν στον ψάλτη όταν μελετούσε, πώς πήγαινε η μελωδία) και αργότερα με την Αναλυτική (μία μορφή παρόμοια με αυτή που γνωρίζουμε σήμερα), από Έλληνες. Η προέλευση των συμβόλων που χρησιμοποιούνται στη Βυζαντινή σημειογραφία, είναι από το γνωστό, αν όχι σε όλους μας, στους περισσότερους από μας ελληνικό αλφάβητο. Μάλιστα, σώζονται χειρόγραφα στο Άγιον Όρος με Βυζαντινή Σημειογραφία στην πρώιμή τους μορφή (και σε αυτό το σημείο, αξίζει να σημειώσω ότι από ένα χειρόγραφο κάπου εξήντα σελίδες αν θυμάμαι καλά, εκλάπησαν από ένα Γάλλο πέντε σελίδες. Συγκεκριμένα, τις έσκισε κρυφά, τις πήρε μαζί του και αργότερα τις έβαλε στο μουσείο του στη Γαλλιά και τις ονόμασε με το όνομά του. Αργότερα οι ερευνητές, ανακαλύψαν ότι πρόκειται για κλοπή και ότι οι σελίδες προέρχονται απ' το βιβλίο απ' το Άγιον Όρος. Παρ' όλα αυτά, για αρκετό καιρό, συνεχίζονται αυτές οι σελίδες να λέγονται με το όνομα αυτού του Γάλλου που τις έκλεψε, ώσπου κάποια στιγμή, επί Β' Παγκοσμίου Πολέμου, Γερμανοί βομβαρδίζουν το μουσείο και χάνονται μια για πάντα οι σελίδες. Το υπόλοιπο βιβλίο όμως, διασώζεται μέχρι και σήμερα στο Άγιον Όρος).

4
Και φυσικά, για όσους δεν έχουν winamp, μπορούν να το αποκτήσουν κάνοντας κλικ εδώ. ;)

5
Η επιθυμία σου έγινε διαταγή!
http://babelfish.altavista.com/
Καλή μετάφραση ;)

6
Αν δεν χρειαζόταν πάντως, πιο τίμιο και υγιές θα ήταν να το δηλώνει: "Το θέμα μπήκε για προβληματισμό, απαγορεύεται η παράθεση απόψεων οποιασδήποτε μορφής".

Προτιμάω ό,τι λέω να το εννοώ, να το αισθάνομαι και να το λέω σε γλώσσα οικεία προς τον αναγνώστη, από το να μιλάω σε λόγο δοκιμιακό, χρησιμοποιώντας συχνά υπαινιγμούς, με στόχο τη φιγούρα και το να τα χώσω πλαγίως σε κάποιον ή σε κάποιο θέμα.

Και από που βγάλατε το συμπέρασμα ότι η παράθεσή μου είναι ειρωνική? Σας βεβαιώνω ότι δεν είναι!

Η παρεξήγηση έληξε πιστεύω από τη στιγμή που γράφεις το παραπάνω μήνυμα. Θα ήταν όμως καλύτερα, για την αποφυγή οποιασδήποτε παρεξήγησης, είτε από μέρους μου, είτε από μέρους του εισηγητή του παρόντος θέματος, είτε από μέρους οποιουδήποτε άλλου μέλους του kithara, να γραφόταν στο πιο πάνω ''ειρωνικοφανές'' μήνυμά σου. Δεν πειράζει, τώρα πια το θέμα έληξε. Δεν μπορώ να πω ότι έχεις άδικο, εμείς οι Έλληνες έχουμε μία τάση να θεοποιούμε όντως τους εαυτούς μας.

7
Ίσως θα ήταν καλύτερα, από σεβασμό κιόλας, να διαβάσεις το αρχικό ποστ και μετά να ξαναπαντήσεις. Όχι πως συμφωνώ απόλυτα στο ότι οι Έλληνες ανακάλυψαν την Αμερική, όμως το αρχικό ποστ δε μπήκε γι αυτό που νομίζεις. ;)

8
Κοίτα, εδώ που τα λέμε, δεν έχεις κι άδικο σε αυτό. Συμφωνώ κι εγώ ότι ίσως και να ζούμε σε ένα είδος Μεσαίωνα. Όμως εγώ προσωπικά πιστεύω ότι οι δημόσιες ερωτοτροπίες δεν είναι κάτι κακό.

9
Γουστάρω, ρε φίλε, τις συγκεκριμένες, εμπεριστατωμένες απαντήσεις με τις οποίες έχεις γεμίσει όλο το "Κιθάρα"...

όπως αυτή;

δεν θυμάμαι αν εχω απαντήσει, αλλά όταν είμαι "κάπως" ακούω διαφορες μπαλάντες που έχω στο pc ή βάζω ερωτικό 94,8

+ 1

 ::) ::)

10
Το βρίσκω σωστό από τη στιγμή που δε ζούμε κιόλας στο μεσαίωνα ::)

11
Τον αγαπημένο σας στίχο ή Τα αγαπημένα σας τραγούδια; γιατί βλέπω ότι απαντάνε πολλοί ολόκληρα τραγούδια αντί για στίχους και απαντάνε πολλές φορές. ::)

12
Καλά, απίστευτο το πρώτο πρώτο ποστ, εκείνο του Rikk! Δεν ξέρω πραγματικά τώρα τι να πιστέψω! Ξέχασα και αυτά που ήξερα!

13
Ισχύει όντως αυτά που λένε οι προλαλήσαντες για το ΠΛΑΤΩ. Εδώ λέει για τη συναυλία του στο ΠΛΑΤΩ κι έχει ένα σύντομο βιογραφικό του: http://www.cityportal.gr/content/view/6186/320/

14
Πάντως σήμερα θα εμφανιστεί στο μαγαζί ''Συρμός'' στο Μεταξουργείο.

15
Λοιπά / Απ: Πανεπιστημιακό άσυλο
« στις: 22/10/07, 19:39 »
Το ότι κάποιος είναι άνετος οικονομικά δε του αποκλείει το δικαίωμα να είναι και κατά των ιδιωτικών παν/μιων.
Δε νομίζω ότι κατά των ιδιωτικών είναι μόνο όποιος ζει στα όρια της φτώχειας.

Συμφωνώ απόλυτα με αυτό που λες και δυστυχώς οι περισσότεροι ''αριστεροί'' που χω γνωρίσει είναι λεφτάδες. Όμως αν δε λάβουμε υπόψιν αυτούς που λένε ότι είναι κατά των ιδιωτικών πανεπιστημίων, τι θα γίνει με τους πραγματικά φτωχούς;

16
Λοιπά / Απ: Πανεπιστημιακό άσυλο
« στις: 22/10/07, 19:32 »
Όσοι είναι κατά των ιδιωτικών είναι όλοι φτωχοί μεροκαματιάρηδες που πεινάνε?
Στο μέσο όρο βρίσκονται και αυτοί οικονομικά, όπως η συντριπτική πλειοψηφία.


Όσοι είναι κατά των ιδιωτικών ή όσοι φροντίζουν να φαίνονται ότι είναι κατά των ιδιωτικών;

17
Λοιπά / Απ: Πανεπιστημιακό άσυλο
« στις: 22/10/07, 19:30 »
Μάλλον δεν πηγαίνετε στις παραδόσεις! 10% είναι η συμμετοχή το πολύ και ευτυχώς. Αν ήταν μεγαλύτερο το ποσοστό θα υπήρχε πρόβλημα.

Η συνθήκη της Μπολόνια έχει ήδη εφαρμοστεί στην πράξη. Αλλά μάλλον βρίσκεστε σε άλλη διάσταση και δεν είναι εύκολο να επικοινωνείσετε με την πραγματικότητα!

Χωρίς καμμιά διάθεση ειρωνίας.

Δε βοηθάς όμως :(

18
Λοιπά / Απ: Πανεπιστημιακό άσυλο
« στις: 22/10/07, 19:16 »
"Όσοι είναι υπερ των ιδιωτικών είναι άνετοι οικονομικά"
Αφού και όσοι είναι κατα, πάλι έτσι είναι οι περισσότεροι.


Το χεις ψάξει;

19
Λοιπά / Απ: Πανεπιστημιακό άσυλο
« στις: 22/10/07, 19:01 »
Σε ποιο πανεπιστήμιο θέλετε λεφτά?
Σε αυτό που η πληρότητα στα αμφιθέατρα είναι της τάξης του 50-60%?
Σε αυτό που το κυλικείο είναι πάντα γεμάτο και τα ζάρια πάντα ζεστά?
Σε αυτό που είναι πλέον παράδοση ο φοιτητής να ολοκληρώνει τις σπουδές του κατα μέσο όρο στα 6-8 χρόνια? (Για τα 4ετή μιλάω τώρα)

Ποιος φταίει για όλα αυτά; Γιατί η πληρότητα στο αμφιθέατρο της τάξης είναι 50-60%; γιατί το κηλυκείο είναι πάντα γεμάτο και τα ζάρια ζεστά; Ποιος φταίει για όλα αυτά; μόνο οι φοιτητές; και όλοι οι άλλοι είναι οι καλοί της υπόθεσης που προτείνουν τις καλύτερες λύσεις σκεφτόμενοι μόνο το καλό των φοιτητών;
Δηλαδή με τα ιδιοτικά Πανεπιστήμια τα αμφιθέατρα θα ναι γεμάτα από φοιτητές γεμάτους ενέργεια και όρεξη για μάθηση και το κηλικείο χρεωκοπημένο; ::)

ΥΓ: δεν ανήκω σε καμία παράταξη κι ούτε πρόκειται.

20
Έχω αυτή την πόρτα:

Είναι από Ερμούπολη, μου την είχε στείλει μια φίλη μου που σπουδάζει εκεί.

21
Εμένα οι καλλιτέχνες που μου αρέσουν βγάζουν ένα cd όποτε έχουν έμπνευση και χωρίς να το διαφημίσουν σχεδόν καθόλου το κοινό τους το μαθαίνει και το αγοράζει κ γίνεται επιτυχία.

Όταν κάποιος καλλιτέχνης δημιουργεί ένα δίσκο, είναι αδύνατον ο δίσκος αυτός να φτάσει σε σημείο να ανταλάσσεται μέσω του μηχανισμού της αγοράς χωρίς Promotion, δηλαδή κάποιο είδος διαφήμισης. Συμπέρασμα: δεν υφίσταται αυτό που λες. Μπορείς αν θες να ρίξεις μία ματιά εδώ κι εδώ

2ον: Μου έχουν τύχει δύο φάσεις με την αλεξίου που με έχουν κάνει να πιστεύω ότι είναι ψώνιο. Δεν τις αναφέρω για να μην την εκθέσω κι άλλο, μπορώ να σου τα πω μια άλλη φορά.

Ένας καλλιτέχνης δεν κρίνεται για το αν είναι καλός σε αυτό που κάνει από τη ζωή του. Και ο Μάλαμας πίνει μπάφους, όμως δεν είδα να ποστάρεις κάτι αρνητικό για το Μάλαμα.

Για να επιστρέψουμε στο αρχικό topic. Άκουσα το δίσκο του Μάλαμα. Η παρουσία της Αλεξίου όπως προείπαν, δίνει ένα διαφορετικό χρώμα στο δίσκο, χωρίς να τον χαλάει. Εξάλλου ενορχηστρωτικά και συνθετικά ο δίσκος είναι εντελώς ''Σωκράτης Μάλαμας''.

22
Βρήκα κι άλλο:
http://www.agitprop.gr/article/142/firefox-safari-security
Όλοι έπεσαν πάνω του να φάνε τη ''φλεγόμενη αλεπού''
http://www.bigfatgreekmac.com/apopsis/firefox_safari/index.html
Ωραία τα λινκς που δίνει ο schizm πάντως, έρχονται σε κόντρα με τα παραπάνω. Είμαι φανατικός του Μοζίλλα, όμως το παρόν θέμα με έβαλε σε αρκετές σκέψεις.

23
Πολύ ωραίος pegasus. Μήπως υπάρχει κάτι παρόμοιο και για το greek-moovies.com?

Σελίδες: [1]