18
« στις: 24/12/10, 13:50 »
mits@kos
τα δογματα της εκκλησιας στηριζονται στην αποκεκαλυμμενη αληθεια εν τω προσωπω του θεανθρωπου χριστου καθως και στην ζωσα εμπειρια των αγιων της εκκλησιας, ειναι λογικη εκφρασις ζωντανης πιστης, διοτι πιστις λογικη και οχι αλογος, δηλ. οπως ταιριαζει σε οντα προσκεκτημενα λογον και οχι οπως ταιριαζει σε αλογα οντα, λογος ζητηται λογος δινεται, δηλ. η πιστις απευθυνεται σε ανθρωπους με λογικη ψυχη και οταν ζητηθει διδονται εξηγησεις, ετσι μπορεις να γνωριζεις κι εσυ και ολος ο κοσμος τι λεει το χριστιανικο δογμα, δηλ. η γνωσις της αληθειας οπως αυτη αποκαλυφθηκε στους ανθρωπους απο τον χριστο και βιωθηκε απο τους αγιους εχει αποτυπωθει και αποκρυσταλωθει σε λογικες προτασεις, το πως εννοει και αντιλαμβανεται καθενας την γνωση αυτης της αληθειας, πως την προσλαμβανει, οι διδαχες, η παρακολουθησις, η αποδοχη ή απορριψις ειναι αλλο θεμα,
εχεις δικιο οταν λες οτι το κυρος των δογματων θεωρειται απολυτο και η αυθεντια τους δεν επιδεχεται αμφισβητηση, ετσι ειναι, αυτο ομως δεν σημαινει το ανεξεταστο και ανερμηνευτο, ουτε σημαινει ανελευθερη δια της βιας αποδοχη, μπορεις να μελετησεις και να αποφανθης, δεν σε περιοριζει τιποτα, τα συνορα δεν μπορεις να τα αμφισβητησεις δηλ. δεν μπορεις να αμφισβητησεις οτι αυτο που λεει ειναι αυτο που λεει και οχι αυτο που λες εσυ ή κατι αλλο που θες εσυ, δηλ. οταν λεει το δογμα τελειος ανθρωπος πλην αμαρτιας σημαινει αυτο που λεει δηλ. σημαινει τελειος ανθρωπος πλην της αμαρτιας, δεν μπορει να σημαινει κατι αλλο που θελεις να παρεισαγης εσυ, οταν το δογμα αναφερει φως αυτό σημαινει φως, εαν λεει φως κι ο αλλος διαβαζει σκοταδι λογικως θετει εαυτον εκτος δογματος διοτι αλλα λεει το δογμα κι αλλα διαβαζει αυτος,
παρομοιαζω το αδιαμφισβητητο με συνορα οπως τα συνορα της ελλαδος, συνορα και εθνικη αυτοκυριαρχια της ελλαδος επιδεχονται αμφισβητηση ;; ετερον δειγμα, στον γιατρο οταν πας δεν ακολουθεις την αγωγη που σου δινει ;; εάν αμφισβητεις ο γιατρος δεν θα πει περαστε εξω κυριε ;; συνορα λοιπον και κυρος αδιαμφισβητητο (μου την σπαει να αντιγραφω συνεχεια αυτή την πελωρια λεξη), δεν απαγορευεται όμως να πας σε άλλη χωρα, ή να πας σε άλλο γιατρο ή αν το θελεις να μην πας πουθενα και σε κανενα,
το τι κανει ο καθενας, ιερεας ή λαικος, τι αισθανεται, πως εκφραζεται, τι λεει τι δεν λεει κτλ. δεν εχει να κανει με το θεμα των δογματων,
από μενα καλα χριστουγεννα σε ολους,