@fteo: Σίγουρα θα ήταν πολύ καλύτερο να είχε ο Κώστας (όπως και όλοι μας…) την οικονομική ευμάρεια να αγοράσει τα Adam Audio S2.5-A Studio monitor active
http://www.musicstore.com/en_EN/GRD/Adam-Audio-S2.5-A-Studiomonitor-active/art-REC0002334-000 (This price is: per piece)
η’ τα Mackie HR 824 MKII Studio monitor active
http://www.musicstore.com/en_EN/GRD/Mackie-HR-824-MKII-Studiomonitor-active/art-REC0005450-000 (This price is: per piece)
η’ τα «κλασσικά» Dynaudio BM 12A Studio monitor, aktiv 2-Wege,150/150w, Stückpreis
http://www.musicstore.com/en_EN/GRD/Dynaudio-BM-12A-Studiomonitor-aktiv-2-Wege-150/150w-Stueckpreis/art-REC0005293-000 (This price is: per piece)
από το να χρησιμοποιήσει ακουστικά για να κάνει τις μίξεις του…
Αλλά από το να χρησιμοποιήσει τα Tannoy Reveal 5A Studio monitor aktiv
http://www.musicstore.com/en_EN/GRD/Tannoy-Reveal-5A-Studiomonitor-aktiv/art-REC0003663-000 (This price is: per piece)
(τα οποία είναι καλά για Trance - Dance Music αλλά όχι για Rock Music…) είναι σαφώς πολύ καλύτερο να χρησιμοποιήσει τα «Κλασσικά για ηχολήπτες»
AKG K 240 MKII Studio-Kopfhörer, halboffen ακουστικά
http://www.musicstore.com/en_EN/GRD/AKG-K-240-MKII-Studio-Kopfhoerer-halboffen/art-REC0005852-000 Και να κάνει σωστά την εργασία του…
Εξάλλου ούτε τα δωμάτια του σπιτιού μας έχουνε -από την φύση τους- την ορθή κατασκευή για Studio ηχογράφησης, μίξης ήχου και mastering…
Ούτε εμείς κάνουμε την άρτια ηχητική μελέτη και τους απαραιτήτους ηχοβολισμούς με White noise και Spectrum Analyzing του χώρου, επιδιορθώνοντας με μόνωση-εις και με ορθές ρυθμίσεις στο Graphic EQ «τα κακώς κείμενα» του χώρου μας και τον αντίστοιχο παράγοντα Τ60…
Ούτε καθόμαστε κατά την διάρκεια των εργασιών μας μονίμως στο sweet spot του νοητού ισοσκελούς τριγώνου που πρέπει να σχηματίζουμε εμείς και τα monitors ώστε να έχουμε την ακριβή εικόνα της στερεοφωνίας…
@Απόλλων:Νομίζω ότι ο groove το έθεσε πολύ εξ απαλών ονύχων για την ποιότητα των ADC (Analogue to Digital Converters) στην είσοδο της οποίας κάρτας ήχου και φυσικά για τους αντιστοίχους DAC (Digital to Analogue Converters) στην έξοδο της κάρτας…
Εγώ θα έλεγα:
«Το φτηνό το κρέας, τα σκυλιά το τρώνε…»Σίγουρα δεν είμαι κανένας εκκεντρικός να γραφώ: «Πάρε Apogee
http://www.musicstore.com/en_EN/GRD/Apogee-Rosetta-200-2-Ch-AD/DA-Converter-192kHz/art-REC0003297-000 η’ Benchmark Media Systems
http://www.musicstore.com/en_EN/GRD/Benchmark-Media-Systems-ADC-1-USB-2-CH-AD-Converter/art-REC0004239-000μαζί με
http://www.musicstore.com/en_EN/GRD/Benchmark-Media-Systems-DAC-1-2-Ch.-DA-Wandler-24b-192KHz-AWC-Gen.-1HE-9-5-/art-REC0002707-000 για να έχεις ήχο»
Αλλά όπως και να το κάνουμε χρειάζεσαι μιας μεσαίας ποιότητας μετατροπείς στην κάρτα ήχου που θα επιλέξεις…
groovymoοd001Εξαρτάται από πολλούς παράγοντες αν τα 8 m Seconds των USB καρτών είναι αποδεκτά η’ όχι…
Ένας από αυτούς -και ο κυριότερος- είναι για το τη χρήση θα διατελέσει…
Π.χ. Ένας Jazz-o-μπλούζας που θα «γράψει» με έναν Fender Twin Reverb και μικρόφωνο “One Track, One Take” και δεν θα χρησιμοποιήσει VST plug-ins για την επεξεργασία του ηχου, δεν θα έχει ανάγκη για χαμηλό Latency…
Ακριβώς αντίθετα ένας Metal - ας που θα γράψει με προ-ενισχυτή, πολλαπλά tracks και takes, που θα βάλει απίστευτα πολλά VST plug-ins για την επεξεργασία του ήχου, έχει ανάγκη για χαμηλό Latency…
Ελπίζω με αυτά τα ουκ ολίγα, να βοήθησα, Spartan.