Εχε υποψιν σου πως ενας ηχοληπτης που κανει ηχο αμιγως για πανηγυρια ( γιατι οσο να το γελαμε, ειναι ιδιαιτερη "σχολη" ηχου και πολλες φορες τους παραδεχομαι γιατι κανουν πραγματα που εγω δεν θα μπορουσα να κανω

) θα δυσκολευτει αρκετα να "φερει" τον ηχο που παιρνει απο το tc.
Ειτε θα το "πετσοκοψει" συχνοτικα για να μπορεσει να το "φερει" στη μιξη ( ή ακομα και για να μην κανει feedback ), ειτε θα το χαμηλωσει τοσο πολυ για να μην "αρπαζει" ( ή να μην ξεχωριζει ) ωστε στο τελος να μην ακουγεται τιποτα σωστο.
Επισης εχε κατα νου πως οταν αλλαζεις preset μπορει να αλλαζει τελειως το EQ του effect ή η δυναμικη του και ξαφνικα να "αρπαζει" στο monitor ή στα side....Και βεβαια, αυτο αμεσα οδηγει σε μειωση του gain απο τον ηχοληπτη ( ειτε τον stage, ειτε τον FOH εαν εχεις τοσο μεγαλες σκηνες

) και στην επομενη αλλαγη σου σε προηγουμενο effect...να μην ακουγεσαι καν!
Προσωπικα, καθε φορα που βλεπω τετοια συζητηση, προτεινω την αξιοποιηση των χρηματων σε ενα καλο καλο καλο καλο μικροφωνο

. Ειναι το 60-70% του ηχου κι απο εκει και περα, ας βαλει οσα κιλα βαθια, "ντιλεγια" και "οκταβερια" θελει ο ηχοληπτης.
Τωρα, οσον αφορα το TC, συνδεεται σε σειρα με το σημα σου. Δηλαδη μικροφωνο -> TC -> κονσολα. Δεν ειναι τυπου lexicon που πρεπει να το συνδεσεις παραλληλα στο σημα

.