Δεν θα μπω λογω χρονου σε λεπτομερειες, αλλα κατ'αρχην ξεχνα το θεμα "χωρις κοινο" και "με κοινο".
Αυτο ειναι κατι που δεν σε ενδιαφερει.
Aυτο που ακουει το κοινο, το αναλαμβανει το P.A system.
Εσυ, ειτε σε προβα, ειτε σε συναυλια, τον ιδιο εξοπλισμο εχεις, κι αυτο συμπεριλαμβανει
οργανο,
piezzo, pickup, mic (εσωτερικο ή εξωτερικο) ή και συνδασμο αυτων
καλο καλωδιο (δεν μπορεις να φανταστεις τι διαφορα μπορει να δωσει)
προενισχυση (συνηθως φτανει το built in preamp της κιθαρας),
εφφε (αν ειναι επιθυμητα αναλογα τον παιχτη)
και monitoring (ειτε με δικο σου ακουστικο ενισχυτη πχ aer -η καλυτερη των περιπτωσεων και που μπορει να περιλαμβανει και προενισχυση ή/και εφφε- ειτε με wedge monitor του χωρου, ειτε προβαδικου, ειτε συναυλιακου χωρου- ειτε/και με in-ear ακουστικα).
Μια καλη ηλεκτροακουστικη μπορει να σε βγαλει ανετα δλδ κι απο μονη της, αρκει να εχει εξοπλισμο monitoring ο χωρος (δεν νοειται "αξιοπρεπης" χωρος, χωρις monitoring)
Η συνηθης ελλειψη τους ειναι το reverb, αφου εχουν ενα για ολους κι αν ζητησεις "βαθος" στην κιθαρα, θα ακους στο μονιτορ την "επιστροφη" απο τα αλλα οργανα (σαν να ειναι στο πηγαδι που λεμε).
Προσωπικα σε τετοιες περιπτωσεις προτιμω να παιζω "ξερα", χωρις βαθος.
Για την ηχογραφηση, ενα καλο πυκνωτικο μικροφωνο (πχ akg c451), καλο οργανο/χορδες/πενες/ακουστικα και καλα χερια. (και καλος ηχοληπτης)
Εναλλακτικα, συνδυασμος πυκνωτικου μικροφωνου και piezzo/pickup.