Καταρχας, για να ειμαι ξεκαθαρος, δεν υπαρχει θεμα αγνοιας απο την πλευρα σου! Πολυ καλα εκανες κι ανελυσες το κομματι ως ακροατης ( και παραπανω ), γιατι ενας απο τους λογους που δεν καταφερε η συγκεκριμενη ηλεκτρονικη μουσικη να μπει "δυναμικα" στο παιχνιδι ηταν αυτη η μανια των συνθετων της να πειραματιζονται ( εμενα δεν με πειραζει παντως...το LSD και το πειραμα ειναι οι πιο βασικες αξιες της μουσικης τους

)
Η ηλεκτρονικη μουσικη των 50-70s δεν περασε ποτε στο ευρυ κοινο ( με εξαιρεση καποιους αγριους λαους εκει στην Β.Ευρωπη

) γιατι ηταν δυσπεπτη, οπως δυσπεπτο ηταν και το πλαισιο των συνθετων/εκτελεστων που την απαρτιζαν!
Και γιατι να ακουσουν ηλεκτρονικη μουσικη, οταν οι Beatles, οι Led Zeppelin, κλπ ηταν η mainstream σκηνη!
Ακριβως οπως ειπες με τους ατονιστες/σεραϊστες/θορυβιστες και λοιπους avant garde...( μπλιαχ/κατι λενε/θεοι αντιστοιχα ). Στην ουσια ειναι προπομποι για κατι μεγαλυτερο.
Πχ:
Automat - (the) rise, (the) advance, (the) genus - Part I Ενας δισκος απο τη κλασσικη ιταλικη ηλεκτρονικη σκηνη, που πηγε μεν "απατος", αλλα γραμμενος το 1978, πληρως ηλεκτρονικος, εχει μια προδιαθεση για τη italian disco σκηνη που θα ακολουθησει!
( βλεπε Moroder
Giorgio Moroder - From Here To Eternity )
Ακομα και ο Jarre εχει εχει δισκους που δεν "ακουγονται" και δεν εγιναν ποτε γνωστοι στο ευρυ κοινο ( οπως το La Cage του 1971 που εχει καθαρα επιρροες απο τη γαλλικη ηλεκτρονικη σχολη ).
Οσον αφορα το 5.1, ειναι τελειως για προσωπικη "χρηση", εξου και η επιλογη του συγκεκριμενου ειδους μουσικης ( αρκετα ελευθερο ως προς το πως θα μιξαρεις ενα κομματι σε 5.1 ).
Απο 5.1 παραγωγες εχω ακουσει μονο του Mike Oldfield ( tubular Bells ) που δεν ειναι κατι τρομερο ( εως πειραματικα αποδεκτο ) και ορισμενα κλασσικα εργα, τα οποια απλως ειχαν στα πισω καναλια το βαθος της αιθουσας.
Δεν ειναι και τοσο αποδεκτο format για τις μουσικες παραγωγες ( εκτος εαν ειναι perfomance ), ομως λογω του κινηματογραφου, οι περισσοτεροι τεχνικοι ηχου πρεπει να ειδικευτουν και σε αυτο το ειδος!