Εγώ θα σου έλεγα το αντιθετο ακριβώς, μιας και η δική μου εμπειρία ήταν θετική. Θα σου έλεγα να μιλήσεις κατευθείαν με τον Έλληνα αντιπρόσωπο και να του πεις το πρόβλημα μέσω email, βγάλε μερικές φωτογραφίες στις οποίες να φαίνεται καθαρά το πρόβλημα σου, και θα σου πει τη διαδικασία της επιστροφής, στην οποία δεν πληρώνεις τίποτα. Απλά θα πάρει μέρες, μέχρι να πάει το πακέτο πίσω και να σου στείλουν καινούργιο. Αν δεν είναι πρόβλημα αυτό, προχώρησε σε αντικατάσταση, αν καίγεσαι και δεν θες να τον αποχωριστείς ούτε λεπτό, εφόσον δεν δημιουργεί κάποιο πρόβλημα ή δεν είναι τόσο εμφανές μην το κάνεις. Έχω επιστρέψει 2 φορές πράγματα στο thomann και δεν είχα ποτέ πρόβλημα.