Jazzer, επειδη καπου αλλου ειδα οτι εισαι πιανιστας, θα σου εξηγησω τους λογους γιατι προσωπικα εμενα δεν με ευχαριστουν οι Πυξ Λαξ.
Καταρχας μετα το 3ο κομματι που μπορει να παιξει μια μπαντα των Πυξ Λαξ, ενας πληκτρας δεν θα "βρει" καμια προκληση.Η δομη της F-G-Am ( με τις εναλλαγες σε Dm που και που ) δεν ειναι εξελιξη μουσικης.Καποια συγκροτηματα ξεκινουσαν απο το F-G-Am και μετα ωριμαζαν πανω στα κομματια κανοντας τα πιο πολυπλοκα.Αντιθετως, φαινεται πως στους Πυξ Λαξ το τελευταιο σταδιο της εξελιξης τους ηταν το F-G-Am..Συγνωμη, αλλα σαν πληκτρας ( με προσπαθεια ) δεν με "γεμιζει" να παιζω 3 κομματια τους μεσα σε ενα προγραμμα..Ενα φτανει και αυτο μονο για να κανουμε κανα διαλλειμα αναμεσα απο δυσκολα κομματια...
Και κατα δευτερον, πολυ σημαντικο για μενα, ειναι οι στιχοι τους.Πολλοι θελουν μεσα απο τη μουσικη να "στηριζονται" οι στιχοι.Πραγμα το οποιο θα δικαιολογουσε το F-G-Am...Ομως, οταν οι στιχοι και το περιεχομενο των "ποιηματων" ειναι ακριβως ιδιο ( μπουχουχου μπουσουχουοχυου

) τοτε ποιος ο λογος να υπαρχει αυτη η χαλαρη δομη της μουσικης..και η κλαψιαρικη δομη των κομματιων??

Γινονται κουραστικοι...Και οταν εχεις φτασει στην ηλικια των Πυξ Λαξ, δεν νομιζω οτι τα παντα ειναι χαμενοι ερωτες...Ελεος δηλαδη...
Δεν διαφωνω οτι εχουν δωσει στο ελληνικο εντεχνο μια αλλη διασταση με τα σχηματα και τους session μουσικους που εμφανιζονται, αλλα πιστευω οτι αν καποια αλλα συγκροτηματα ειχαν ακριβως τους ιδιους session μουσικους, θα επαιζαν τρομερη μουσικη.
Οσο για το αν μπορεις να κρινεις, μονο αν συνθετεις καλυτερα...να σου θυμισω οτι η κριτικη μιας μουσικης συνθεσης ειναι τοσο υποκειμενικο θεμα, που ακομα και ο Μοτσαρτ για καποιους δεν ηταν αξιος να ονομαζεται συνθετης....Οποτε, μην πεσουμε σε αυτη τη παγιδα "γραφεις καλυτερα?κρινε οσο θελεις..."