Υπαρχει διαφορα αναμεσα στις δυο προτασεις, αν το καλοσκεφτεις θα βρεις ποια ειναι η διαφορα, αποδειξεις προσφερονται επι υπαρκτου, δηλ. η λογικη συλλαμβανει αποδεικτικα σχηματα για πραγματα που υπαρχουν, για υπαρκτο κοσμο, ανυπαρκτου πραγματος ανυπαρκτος αποδειξις, δηλ. πως ειναι δυνατον να μην υπαρχει πραγμα, αλλα να υπαρχει η αποδειξις του πραγματος ;; δεν γινεται,
η προταση του Μπριγιερ ειναι ορθα διατυπωμενη, στηριζεται επι λογικης ακολουθιας, η αναιρεση της προτασεως του Μπριγιερ με αντιστροφη των ορων δεν μπορει να ισχυει, βεβαιως-βεβαιως
δηλ. αδυνατον να αποδειχθη οτι κατι δεν υπαρχει, δυνατον ομως οτι υπαρχει, επομενως συμφωνα με τους κανονες της λογικης η αντιστροφος προτασις ψευδεται, (για την προταση λεγω οτι ψευδεται, δεν λεγω εσενα ψευτη.)
μπορεις να αποδειξεις αν δνε υπαρχει κατι μεσω της ατοπου... 
Δηλαδη ;;
δλδ φίλε αναλόγιο... παίζει ας πούμε να υπάρχει ελέφαντας σε σχήμα τουλίπας?
ή γυναίκα με τσαγανό? 
Μήπως θες να πεις κάτι άλλο ή ίσως να θέσεις πιο σαφώς την άποψη σου?
Το "θεός" δεν είναι παρά ένα σύνολο ιδιοτήτων. Μια απο αυτές είναι το παντοδύναμο. Μια άλλη είναι το αθάνατο, μια άλλη είναι το έλογο, μια άλλη είναι το μουσάτο κτλ. προφανώς θα πρέπει πρώτα να συμφωνήσουμε σε έναν ορισμό της λέξης "θεός" προτού κάτσουμε να την κρίνουμε. αλλά το σίγουρο είναι ότι οι ιδιότητες του μπορούν εύκολα με την λόγική αναιρεθούν ως μη λογικές όπως το παράδειγμα με την βαριά πέτρα. άρα ο θεός δεν είναι παντοδύναμος άρα δεν υπάρχει θεός αφού ο θεός είναι α priori παντοδύναμος. end of the story
για το παραδειγμα κατ’αρχας σου διαφευγει της προσοχης ότι η προτασις εισαγεται με το «αν», υποθετομε αν ο θεος είναι παντοδυναμος, τουτο υποδηλωνει ότι ο θεος μπορει να μην είναι παντοδυναμος, η αρχικη προτασις δηλ. αν ο θεος είναι παντοδυναμος, ενεχει αμφιβολια, εξ αμφιβολου προτασεως αμφιβολον συμπερασμα, δηλ. το συμπερασμα, καιτοι καταληξις του συλλογισμου, εξακολουθει να συνδεεται με το «αν», το συμπερασμα, παροτι φαινεται αποφασιζων οριστικως ότι ο θεος δεν είναι παντοδυναμος, δεν αναιρει την αρχικην υποθεσην, η απαντησις στο ερωτημα (!) είναι η εξης, ο θεος μπορει να φτιαξη μια πετρα τοσο βαρια που να μην μπορει να την σηκωσει, να αλλαξη τους νομους, να σηκωση την πετρα για να θαυμαζουν οι ανοητοι την ανοησια τους, δηλ. οι ανοητοι παραβαινουν κανονες συλλογισμου χαιρομενοι αλλα και ο θεος παραβαινει κανονες λογικης για να ελεγχονται οι ανοητοι από την ιδια την ανοησια τους, κατά δευτερον η προτασις είναι ψευδολογικη, γνωρισμα παντοδυναμιας είναι ότι μπορει τα παντα, εάν δεν μπορει τα παντα εξ ορισμου δεν είναι παντοδυναμο ον, μπορει να είναι δυνατο, ισχυρο, πολυδυναμο, πολυσθενες και πολυσουπερμαν, αλλα όχι παντοδυναμο, εφ’ οσον είναι παντοδυναμο μπορει τα παντα, μπορει να καταρριψη τον ηλιο επι της γης ;; γιατι δεν μπορει ;; τι θα τον εμποδιση ;; ο φυσικος νομος ;; αφου αυτος ως παντοδυναμος οριζει ποιος είναι ο φυσικος νομος, εάν δεν οριζει τον φυσικο νομο αλλα οριζεται υπο του φυσικου νομου δεν είναι παντοδυναμος και δεν μπορει να λεγεται παντοδυναμος, δυνατος δεν οριζεται υπο αδυνατου και παντοδυναμος δεν οριζεται υπο αλλης δυναμεως, μπορει ως παντοδυναμος να φτιαξη πετρα τοσο βαρια ;; εφ οσον παντοδυναμος μπορει, που να μην μπορει να σηκωση ;; εδώ παρεισαγεται λαθραιος ορος δηλ. γνωρισμα μη παντοδυναμιας στο εξ ορισμου παντοδυναμο, το βλεπεις ;; αυτό στη λογικη λεγεται αθετηση των ορων του συλλογισμου, δηλ. παρανομια διασκεψεως, θα εχεις παρατηρησει ότι η ιδιοτητα της παντοδυναμιας δεν αποδιδεται ποτε στο ανθρωπινο ον (εκτος μεταφορικως δηλωνων υπερβολη δυναμεως) διοτι εν τη απειρω βλακεια του μονον ανθρωπος φερων παντοδυναμιαν μπορει να φτιαχνη πετρες που να μην μπορει να τις σηκωσει, και απαντησε σε παρακαλω στο ερωτημα, αν ο θεος είναι παντοδυναμος μπορει να φτιαξη πετρες παναλαφρες που να μην μπορει να τις σηκωσει ;; εδώ σε θελω !! ενταξει κανομε και λιγη πλακα, βασικα μου εισαι συμπαθης, αισθανομαι ευθυνη για την παιδεια σας (δηλ. μικρη ευθυνη οχι και πολυ μεγαλη) γι' αυτο φαινομαι σοβαρος, ακολουθεις αντι-λογικη, αν την εκμεταλευτεις καταλληλως από μια αποψη αυτό μπορει να φερει πολύ καλα αποτελεσματα στην λογικη, μεσα από αντιθετα στερεωνομε ορθοτερες θεσεις, η συγχυση, το νεφος, βοηθα να υποδεχθουμε με ενταση την αχτιδα ηλιου διαλαμπομένη.
ναι... μόνο που αυτός που πρωτοείπε αυτήν την απλοική εξυπνάδα συγκαταλέγεται ανάμεσα στους μεγαλύτερους σύγχρονους φιλοσόφους και η συγκεκριμένη εξυπνάδα έχει αποτελέσει την αιχμή του δόρατος στο κίνημα κατά των λογικών βάσεων του χριστιανισμού.
δεν θυμασαι ονομα ;;