Σε συνέχεια του προηγούμενου: επειδή δεν θέλω να αφήνω αμφιβολίες και κενά, θα πρέπει να μας πεις για τη κιθάρα μιλάμε... ωστόσο
θεωρητικά πάντα η μεθοδολογία που χρησιμοποιείται σ'αυτές τις περιπτώσεις είναι η ίδια:
1) Αφαίρεση της βέργας (όπου αυτό είναι εφικτό)
2) Επεξεργασία του μπράτσου με ζεσταμένο λάδι, ώστε να αρχίσει να "μαλακώνει" και να έρχεται σιγά σιγά, εννοείται με τα κατάλληλα εργαλεία (μέγγενες ξύλου, κλπ)
3) Επανατοποθέτηση της βέργας, αφού λαδωθεί κλπ, και απόπειρες να αρχίσει να δουλεύει με τη βέργα το μπράτσο
Παράλληλα, και επειδή είναι σχεδόν αδύνατο να γίνει τέλεια η δουλειά, ειδικά σε προχωρημένες καταστάσεις, μπορεί να χρειαστούν επεμβάσεις στα τάστα (τρίψιμο) ώστε να είναι σωστό το μπράτσο τελικά.
Όλα αυτά είναι τα
θεωρητικά του πράγματος, αν ο στόχος μας είναι να κάνουμε μια
θεωρητική συζήτηση για το πως θα έκανε κάποιος που
ξέρει και έχει την εμπειρία μια τέτοια εργασία.
Τώρα αν έχεις μια Harley Benton των 90 ευρώ, βεβαίως, και εγώ μαζί σου, πάρε τα εργαλεία, διάβασε και κάτι παραπάνω και όρμα του. Στη χειρότερη περίπτωση θα φτιάξεις κάτι πολύ ενδιαφέρον αισθητικά στο τέλος.
Αν έχεις ο,τιδήποτε καλύτερο, είναι σαν να προσπαθείς να μάθεις μηχανολογία μέσω αλληλογραφίας, και μάλιστα δωρεάν. Δωρεάν είναι (υποτίθεται) η λιακάδα και ο έρωτας στη ζωή, όλα τα άλλα τα πληρώνεις. Λυπηρό αλλά αληθινό...
