Επίσης πιστεύω πως έχει όντως σημασία από πού προέρχονται αυτοί που συμμετέχουν στον "αγώνα". Αν πχ είναι όλοι από πλούσιες οικογένειες των προαστίων και παλεύουν για τους ανθρώπους του μεροκάματου, είναι σα να "κάνουν κάτι γι'αυτούς χωρίς αυτούς" που λέει κ ο ζουγανέλης. Θα'μουν περίεργος να μας δώσει κάποιος εκ των έσω κάποιες περισσότερες πληροφορίες.
Θα σου πω απλά ότι οι Μπακούνιν και Κροπότκιν, οι μεγαλύτεροι κατά πολλούς θεωρητικοί της αναρχίας, είχαν αριστοκρατική καταγωγή, και ο Μαρξ αστική. Άρα μην αποκλείεις το γεγονός ότι υπάρχουν άνθρωποι που ανιδιοτελώς νοιάζονται για τις ασθενέστερες τάξεις από τη δικιά τους.
Aκριβώς αυτό λένε πολύ απαξιωτικά για το μαρξισμό, ότι είναι μια θεωρία που την έφτιαξε ένας αστός για τους προλετάριους.
Και ο Μάκης και ο Αλαβάνος είναι αριστεροί και έχουν περιουσία που δε θα δει ποτέ του κάνενας μας εδώ μέσα. Και πλασάρουν και τη στάμπα του αριστερού σε κάθε ευκαιρία για να είναι πιο συμπαθείς στον κοσμάκη, για να έχει τη ψευδαίσθηση ότι είναι μαζί τους. Αν ερχόταν αύριο σοσιαλισμός (αντίστοιχα στα περί αναρχίας) πιστεύει ειλικρινά κανένας ότι οι δύο παραπάνω κύριοι θα παραχωρούσαν μετά προθυμίας στο κράτος μεγάλο μέρος της περιουσίας τους για να επέλθει η κοινωνική ισότητα ;
Επίσης πως γίνεται όταν μιλάμε γενικά να κατηγορούμε το "σύστημα", το "κεφάλαιο", τις "τράπεζες" και να δικαιολογούμε πράξεις βίας εις βάρος τους και να κριτικάρουμε και όταν μιλούμε εξατομικευμένα για πλούσιους- αναρχικούς ή πλούσιους αριστερούς να λέμε ότι επιτρέπεται , και ότι "αν τα χει βγάλει με έντιμο τρόπο". Και οι τράπεζες με "έντιμο τρόπο" τα βγάζουν τα κέρδη. Δε γίνεται να είσαι αναρχικός και να στηρίζεις τη Φεράρι ή την Πόρσε πχ, σύμβολα του καπιταλισμού.
Λες ότι η φιλανθρωπία δεν είναι τρόπος αγώνα. Σύμφωνοι. Είναι τρόπος όμως να απαλύνεις την κοινωνική αδικία. Και η κοινωνική αδικία είναι η αφορμή του αγώνα, δεν γίνεται αγώνας για τον αγώνα φαντάζομαι. Δε γίνεται να είσαι προετοιμασμένος για βίαιες συγκρούσεις με το κατεστημένο επειδή δεν αντέχεις παρότι πλούσιος να βλέπεις την κοινωνική αδικία και να λες ότι η φιλανθρωπία δε λύνει προβλήματα. Γιατί αν ήσουν εσύ σε θέση ανάγκης η φιλανθρωπία θα σου έλυνε προβλήματα. Προφανώς δεν αρκεί η φιλανθρωπία για να εξαλειφθεί η φτώχεια από προσώπου γης αλλά δε σημαίνει κάτι αυτό που λες. Και η ανακύκλωση δεν προσφέρει παρά ελάχιστα στο περιβάλλον αν δεν αλλάξει το υπερκαταναλωτικό μας σύστημα, αυτό τι σημαίνει, μην ανακυκλώνετε ;
Το αν κάποιος πιστεύει ότι ο αναρχικός με χρήματα είναι ένας αφερέγγυος λαικιστής δε σημαίνει ότι αξίζει να δολοφονηθεί. Άρα αυτό που λες για τον Κούγια είναι πέρα για πέρα άστοχο. Ντροπή του που κάθεται και προσπαθεί να σπιλώσει τη μνήμη του νεκρού.
Λες επίσης "Και στον αγώνα τι λεφτά να δώσεις; Δε λείπουν τα λεφτά αλλά οι ιδέες και οι χρήσιμες δράσεις"
Πρώτον είναι κάπως σε περίοδο οικονομικής κρίσης να λες δε λείπουν τα λεφτά. Δεύτερον τι λεφτά να δώσεις στον Αγώνα ; Τρίτον πράγματι λείπουν οι χρήσιμες δράσεις. Εμένα μου φαίνεται ότι ειδικά εδώ στην Ελλάδα έχουμε κατασκευάσει μια πουθενάδικη ιδεολογία, καθένας για τον εαυτό μας, ώστε να θεωρούμε τους εαυτούς μας αγωνιστές και να απαιτούμε τις λιγότερες δυνατές θυσίες. Έχουμε φτάσει στο σημείο να θεωρούμε τη φιλανθρωπία κάτι κακό. Τι ποιο όμορφο από αυτό που λες ; Να είσαι πλούσιος και να θεωρείσαι αγωνιστής χωρίς να έχεις δώσει δεκάρα για να επωφεληθεί άλλος άνθρωπος άμεσα. Και άμα σου πει κανένας τίποτα να γυρνάς και να λες εγώ τα λεφτά μου τα δίνω στον αγώνα. Γενικώς...Ποιος να αποδείξει ότι δεν είσαι έλέφαντας ;
Και ας δεχτώ ότι δε ξέρεις άτομα με τρία σπίτια και τρία αυτοκίνητα που το παίζουν αγωνιστές. Πόσα άτομα ξέρεις που σπρώχνουν χρήμα στον Αγώνα ; Και με ποια μορφή ; Γιατί πριν 20 ημέρες βρίζομουν με ένα αναρχικό που συμφωνούσε με το σπάσιμο των τραπεζών αλλά στη σχολή του δεν είχε περάσει μάθημα, είχε φουσκώσει 2 πιστωτικές από τις χασούρες στο στοίχημα και 2 φορές τη βδομάδα ήταν στο γήπεδο και ζούσε γενικώς με το χρήμα του πατέρα του. Ήταν και αυτός αναρχικός που υποστήριζε κάποιου είδους αγώνα ;