1)Ναι το σάπια είναι προφανώς προσωπικό μου σχόλιο, αλλά και σκέτο πορτοκάλια αν έγραφα πάλι η σύγκριση θα ήταν άκυρη. Επαναλαμβάνω ότι η ελευθερία είναι μια αξία, το κράτος ένας θεσμός, καταπιστικός κατά την προσωπική μου άποψη αλλά και κατά γενική ομολογία αλλά αυτό ας το αφήσουμε σητν άκρη. Δεν υπάρχει έννοια του κράτους "γενικώς". Τί εννοείς εσύ δηλαδή με το κράτος "γενικά"? Γιατί εχώ πάρα πολύ συγκεκριμένα πράγματα να αναφέρω για να σου ορίσω το κράτος αν θες.
2)...
3)Τα πρώτα στα οποία αναφέρεσαι είναι άκυρα. Πολλά τμήματα του βιβλίου ιστορίας δεν γράφτηκαν από καθηγητές πανεπισημίου και όσο για τις ακαδημαϊκές διαφωνίες, σίγουρα υπάρχουν παράμετροι που αν δεν βρίσκεσαι μέσα στην ακαδημαϊκή έρευνα, δεν τους γνωρίζεις πάνω στο οιοδήποτε θέμα. Και το γεγονός ότι αναφέρεσαι μόνο σε ιστορικά πράγματα ενώ 1)καθηγητές και πεδία επιστημών είναι σαφώς περισσότερα και 2)αναφέρεσαι σε πράγματα που δεν αφορούν ακριβώς τους καθηγητές πανεπιστημίου δείχνει την αδυναμία της θέσης σου. Ούτε εμένα με νοιάζει να υπερασπίζομαι καθηγητές, και συμφωνώ ότι υπάρχουν διεφθαρμένοι και προτειλλημένοι, αλλά αυτό είναι άσχετο με την άποψη περί παιδείας των επιστημών. Και φυσικά όταν αναφέρομαι σε καθηγητές που θα μιλήσουν για παιδεία στα πανεπιστήμια αναφέρομαι σε πεπαιδευμένους καθηγητές διότι αυτοί είναι επιστήμονες με παιδεία, οι διεφθαρμένοι κτλ κτλ που πολύ σωστά αναφέρεις είναι αυτοί οι επιστήμονες που ΔΕΝ πήραν την απαραίτητη επιστημονική παιδεία που λες ότι δεν χρειάζεται.
4)Δεν θέλω να σε προσβάλω αλλά πραγματικά σε αυτά που λες έχεις ιστορικά κενά. Ο Στάλιν δεν έδινε πάντα Μαρξιστική ερμηνεία στις πράξεις του. Ήταν πολύ ξεκάθαρος σε αυτά που ήθελε να κάνει και μέσα στο ΚΚΣΕ γνωρίζαμε πολύ καλά τις προθέσεις του. Για αυτό άλλωστε και ο Λένιν ουδέποτε τον θέλησε για ηγέτη του κόμματος και το είχε δηλώσει, για αυτό ο Τρότσκι κυνηγήθηκε και δολοφονήθηκε, γιατί ξέρανε τι ήθελε να κάνει, δεν προσπαθούσε να το συγκαλήψει. Και δεν υπάρχει Λενινιστική/Σταλινική ερμηνεία του Μαρξισμου. Υπάρχει ο Μαρξισμός/Λενινισμός, που είναι ο τρόπος που ο Λένιν εφάρμοσε τον Μαρξισμό στην ΕΣΣΔ και υπάρχει και ο Σταλινισμός που ως όρος περιγράφει την αγριότητα και το ολοκληρωτικό καθεστώς που δημιούργησε ο Στάλιν.
Αφού λοιπόν ξεκαθαρίσαμε σε τι διαφέρει ο Στάλιν από τον Λένιν και τον Μάρξ ας πάμε και στην σύγκριση φυλών/τάξεων. Ο Χίτλερ πίστευε ότι υπήρχε μια φυλή που είναι ανώτερη των άλλων. Συνεπώς οι άλλες φυλές, ως κατώτερες θα έπρεπε να εξουσιάζονται και να υπηρετούν την μία και μοναδική εξουσιάζουσα φυλή, την άρεια.
Οι στόχοι του Μαρξ δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με τα παραπάνω. Κατ' αρχάς μιλάμε για θεωρίες που είχαν 60 χρόνια διαφορά στην δημιουργία τους. Δεύτερον, ο Μαρξ λέει ότι αιτιοκρατικά και νομοτελιακά, μέσω της πάλης των τάξεων, μέσω δηλαδή κοινωνικών διαδικασιών που έχουν να κάνουν με την λογική πάλη μεταξύ δυνατών και εξουσιαζόντων με αδύναμους εξουσιαζόμενους, θα φτάσουμε κάποια στιγμη στην αταξική κοινωνία, σε μια κοινωνία δηλαδή που δεν θα υπάρχουν εξουσιαστές και εξουσιαζόμενοι (σε πλήρη αντίθεση με τον Χίτλερ φυσικα).
Και όσο για το προλεταριάτο, θεωρούσε ότι, μετά την "καπιταλιστική επανάσταση" (γιατί θεωρούσε τον καπιταλισμό ως επανάσταση), και μέσω της διαρκούς πάλης των τάξεων, το επόμενο στάδιο ήταν οι καταπισμένοι, δηλαδή οι προλετάριοι, οι εργάτες, να εξεγερθούν εναντίον των εξουσιαστών τους ώστε να διεκδικήσουν αυτονόητα δικαιώματα τους. Ναι, αυτό το ονόμασε δικτατορία του προλεταριάτου, όταν κατά την γνώμη του νομοτελιακά οι εργάτες θα ρίχναν τους δυνάστες τους από την εξουσία και μίλησε για παγκόσμιο προλεταριάτο, αλλά τι σχέση έχει αυτό, δηλαδή η άποψη του ότι οι αδύναμοι θα εξεγερθούν εναντίον των καταπιεστών του με την άποψη του Χίτλερ ότι όλοι πρέπει να υπηρετούν τους γερμανούς?