Τι νόημα έχει ένα καλό πανεπιστήμιο στο οποίο δεν θα μπορεί να φοιτήσει όποιος το αξίζει, αλλά όποιος μπορεί να σπρώξει τα φράγκα? Για εμένα κανένα. Το σύστημα, μέσω της παραπαιδείας, είναι ήδη άνισο και δε δίνει τις ίδιες ευκαιρίες. Το ζητούμενο είναι να το βελτιώσουμε και να κάνουμε τη μόρφωση προσιτή σε όλους, όχι να αλλάξουμε τον αποδέκτη των χρημάτων της ελληνικής οικογένειας.
Τι νοημα εχει η υπαρξη ιδιωτικων μαρκων ενδυσης αν δεν μπορουν ολοι να τις αγορασουν?
Τι νοημα εχει ενα καλο μαιευτηριο που δεν μπορει να παει ο οποιοσδηποτε αλλα μονο οποιος εχει τα φραγκα?
Τι νοημα εχει ενα μπουκαλακι εμφυαλωμενο που δεν μπορει ο καθενας να παρει αλλα μονοι οι κατεχοντες 50 σεντς?
Τι νοημα εχει ενα ιδιωτικο μεσο μεταφορας (Audi) που δεν ειναι το κρατικο δωρεαν προσφερομενο Ζασταβα αλλα μπορει να αποκτησει μονο οποιος εχει φουσκωμενο πορτοφολι?
Τι νοημα εχει η υπαρξη των ιδιωτικων αεροπορικων γραμμων?
Τι νοημα εχει η υπαρξη ιδιωτικων ραδιοφωνικων σταθμων ανταγωνιστικων της ΕΡΑ 3?
Τι νοημα εχει να υπαρχουν διαφορες ιδιωτικες ποδοσφαιρικες ομαδες με εισητηρια που δεν ειναι δωρεαν αντι να ειμαστε ολοι μονιασμενοι και να παιζει μονο δωρεαν φιλικα η Εθνικη ομαδα με την Ομαδα Ενοπλων Δυναμεων?
Τι νοημα εχει ενα ιδιωτικο γυμνασιο με ακριβα διδακτρα που δεν ειναι για ολους ?
Τι νοημα εχει να υπαρχουν γκομενες για τους αλλους αν δεν μπορουμε να τις εχουμε εμεις?
κλπ.
Πιθανα νοηματα:
Νεες θεσεις εργασιας καθηγητων, προσωπικου, γιατρων, λογιστων, γραμματεων. Νοικια κτηριων. Μπογιατζηδες, μπετατζηδες. ΦΠΑ σε διδακτρα. ΙΚΑ σε εισφορες. Επενδυσεις.
Νεες θεσεις σπουδων για ανθρωπους που για οποιονδηποτε λογο δεν μπορεσαν, δεν θελουν το δημοσιο.
Και μη ξεχναμε οτι αν καποιος θελει να σπουδασει σε ιδιωτικο (για οποιονδηποτε λογο) ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΕΙ. Θα πληρωσει αεροπορικο. Θα νοικιασει στο Κολτσεστερ. Θα επιπλωσει απο το ΙΚΕΑ. Θα ανοιξει λογαριασμο. Θα κανει τα λεφτα του πατερα του στερλινες. Θα πληρωνει εκει ρευμα, θερμανση, τηλεφωνο, νοικι, λεωφορεια, σιτιση, διδακτρα, ρουχα. Θα κατσει οσο γουσταρει. Και δε θα εχεις κερδισει τιποτα απο αυτη του την φυγη.
Το αυτονοητο δικαιωμα σου να εχεις οσο το δυνατον περισσοτερες επιλογες σου επιτρεπει η κατασταση σου.
Λογοι και κινητρα να δουλεψεις πιο πολυ, να ξενυχτησεις, να ρισκαρεις, να στρεσαριστεις, να κουραστεις. Για να απολαυσεις κατι που το ξερεις οτι υπαρχει, ειναι εκει, αλλα ακομα δεν μπορεις να το εχεις. Αν δεν εχεις κατι να απολαυσεις δεν μοχθεις.
Το οτι "ουδεις ασφαλτος". Παιζει το ενα και μοναδικο κρατικα προσφερομενο πραγμα να εχει υλοποιηθει λαθος. Να ειναι ανεπαρκες. Και να εχει τυχει καποιος διπλανος να το εχει υλοποιησει καλυτερα. Η υπαρξη εναλλακτικων, θα οδηγησει στο να εμφανιστει το οποιο προβλημα μεσω της συγκρισης. Και ισως κατι ετσι να βελτιωθει.
Το να εχεις συμπληρωματικες και ανταγωνιστικες υπηρεσιες προς τις Δημοσιες: εποχη του ενος δωρεαν καναλιου τηλεορασης ΥΕΝΕΔ. Του ενος τηλεφωνικου παροχου ΟΤΕ. Του ενος κρατικοποιημενου κατασκευαστη χαλιων. Ακομα αγγελια "ζητειται αριθμος τηλεφωνου περιοχης Αμπελοκηπων προς αγορα" θα βαζαμε.
Κανεις σα να ακουγεται κακο το να προσλαβω ιδιωτη δασκαλο κιθαρας επειδη μπορω να τον πληρωσω, με το αντεπιχειρημα οτι εσυ δεν μπορεις. Αντ' αυτου προτεινεις ως λογικη την ανεδαφικη λυση "διαταγμα απαγορευσης ιδιωτων δασκαλων κιθαρας. Μονο δημοσιοι κρατικοποιημενοι δασκαλοι κιθαρας για να μπορουμε ολοι. Μεχρι τοτε βεβαια, ας μην μαθεις ουτε και εσυ, ουτε εγω για να ειμαστε πατσι".
Επισης απο οτι καταλαβα δεν ειναι οτι θες μονο τους δημοσιους δασκαλους (πχ κιθαρας). Θες και το ασυλο. Δηλαδη να εχουμε ενα νομικα διασφαλισμενο τροπο στο χωρο διδασκαλιας κιθαρας για να κανουμε καταληψη, να κατουραμε, να τα σπαμε αμα γουσταρουμε, να πουλαμε τις κιθαρες να τους βαζουμε φωτια και να μην μπορει και κανεις να πει και κουβεντα.