"...Δηλαδη επειδη καποιοι ζουν μεσα στο αγχος να ζησουν γρηγορα
σωστοι ειναι αυτοι που θελουν να πεθανουν ?..."
Ναι , δεν είναι σωστοί μήτε οι μεν μήτε οι δε .
Μήτε τα πρόσωπα που όλα θέλουν να τα κάνουν και όλα να τα δοκιμάσουν ,
ρίχνοντάς τα όλα σε ένα τσουβάλι τελικά , επειδή σκέφτονται ότι ο χρόνος περνάει ,
μήτε τα άλλα πρόσωπα που επέλεξαν τον θάνατο είναι σωστά επειδή δεν κάνουν το ίδιο.
Δεν έπλεξα εγκώμια μήτε στα μεν μήτε στα δε πρόσωπα ,
έστω κι αν εγώ κάποια στιγμή στη ζωή μου πήρα τη δεύτερη θέση .
Απλώς υπενθύμισα ότι τέτοιες θέσεις ζωής ή θανάτου είναι αυστηρά προσωπικές
και κανένα πρόσωπο δε μπορεί να εκφράσει γνώμη επάνω σε αυτές ,
ιδιαίτερα όταν αγνοεί τους λόγους , τις αιτίες , τις καταστάσεις .
Μονάχα τα άτομα τα οποία έχουν κάποιας μορφής σχέση με το ενδιαφερόμενο πρόσωπο
μπορούν να έχουν κατ' ιδίαν συζητήσεις με αυτό , εάν φυσικά το επιθυμούν .
Τότε και μόνο τότε η γνώμη τους έχει κάποιο νόημα και κάποιαν αξία .
Οι δημόσιες αντιπαραθέσεις επάνω σε τέτοια θέματα δηλώνουν απλώς αποστασιοποίηση
και εκφράζουν μια γνώμη που δεν έχει καμμία αξία και κανένα νόημα
για το ενδιαφερόμενο πρόσωπο .
Άρα , τελικά , καταντούν ακαδημαϊκές συζητήσεις επάνω σε ένα τόσο σοβαρό θέμα .
Σε ένα δημόσιο φόρουμ , δε , μπορούν εύκολα να θεωρηθούν και μπλα-μπλα .
Σε τέτοιες περιπτώσεις , επαναλαμβάνω , τον λόγο τον έχουν οι ειδικοί και οι δικοί ,
και με το "δικοί" εννοώ τα πρόσωπα που είναι κοντινά .
Η περιφρόνηση τού θανάτου , όπως πολύ σωστά λες , είναι αρετή .
Η αποζήτηση του θανάτου δεν είναι αρετή ,
δεν είναι όμως ούτε ηθικό παράπτωμα .
Τέλος , παραμένει ότι για κάτι τέτοια μας ενδιαφέρουν πρώτιστα οι αιτίες ,
και ύστερα βέβαια ο τρόπος , τα μέσα , με τα οποία θα τις εξαλείψουμε .
Οι δημόσιες συζητήσεις , πίστεψέ με Άρη , μήτε οφελούν , μήτε προσφέρουν κάτι .
Ίσως μονάχα την ευκαιρία σε κάποια πρόσωπα να πουν κάτι και να φανούν ,
καλύπτοντας έτσι την αποστασιοποίησή τους .
Και όχι , δεν εννοώ εσένα , Άρη .
Κατανόησα απόλυτα τις θέσεις σου , έσκυψες με ενδιαφέρον στο πρόβλημα .
Αν και έκανες ένα μικρό ολοίσθημα όσον αφορά τα "εφήμερα" .
Κανένα πρόβλημα για όποιο πρόσωπο τα κυνηγάει και τα αποζητά ,
ας πάει να κάνει ό,τι θέλει .
Όμως γιατί να υπάρχει πρόβλημα με όποιο πρόσωπο τα περιφρονεί ?
Έτσι κι αλλιώς το θέμα τής αυτοκτονίας δεν έχει να κάνει με τα εφήμερα αυτά καθαυτά ,
αλλά με την ειδωλοποίηση τού εφήμερου που έχει καταλύσει τη δυτική κοινωνία .
Τα υπόλοιπα που μπορούν να λεχθούν επάνω στο θέμα αυτό είναι πάρα πολλά ,
αλλά όχι , όχι , σε δημόσια συζήτηση σε ένα εικονικό φόρουμ .
Αυτή ήταν εξαρχής η θέση μου , Άρη .
Φιλικά .