Πάντως, η έκθεση είναι τελικά αυτή που κρίνει τις υψηλές βαθμολογίες.
Όσο για τα περί ελεύθερης σκέψης στην έκθεση, συμφωνώ μέχρι ενός σημείου:
Είχαμε καθηγητή στο σχολείο (ήταν κ επίσημος βαθμολογητής) που έβγαλε αντίγραφο από έκθεση παιδιού, μας φώναξε μετά το τέλος των εξετάσεων, τη διάβασε κ τη βαθμολόγησε μπροστά μας.
Σας πληροφορώ ότι το περιεχόμενο βαθμολογείται μόλις στο 50% του συνολικού βαθμού.
Το υπόλοιπο 50% περιλαμβάνει: λεξιλόγιο, ορθογραφία, συνοχή, λογική σκέψη, απάντηση στα ερωτήματα που τέθηκαν κοκ.
Οπότε φίλε spell@lchemist, σκέφτηκες ποτέ, πως δεν ήταν αυτά που είπες αλλά ο τρόπος που τα είπες που οδήγησαν στο 10,2;
Βέβαια, ΤΟΝΙΖΩ ότι υπάρχουν εξεταστές (υποκειμενικό στοιχείο) που βλέποντας άλλα αντ΄άλλων εξαρχής προδιατίθενται αρνητικά.
Πχ. εγώ στην έκθεση έγραψα τα τυποποιημένα όσον αφορά το περιεχόμενο, αλλά ήταν η δομή, η έκφραση κοκ. που κατά τη γνώμη μου έφεραν τον καλό βαθμό! (17,9).
Τελειώνοντας, σε όσους τέλειωσαν φέτος, μια συμβουλή:
Ευχαριστηθείτε αυτό το καλοκαίρι όσο περισσότερο μπορείτε, είναι το ΑΠΟΛΥΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΞΕΓΝΟΙΑΣΙΑΣ, ΧΑΛΑΡΩΣΗΣ, ΔΙΑΚΟΠΩΝ Κ ΚΑΘΙΣΙΟΥ.