Λοιπον για να ξεκαθαριζει η κατασταση, γιατι αυτο το θεμα εγινε σαν την Λερναια Υδρα!
Εχω περασει απο σχεδον ολα τα σταδια... Πεταλακια, πεταλιερα μικρη, πεταλακια παλι, πεταλιερα μεγαλη, modeling και oπου να 'ναι rack...
Oταν επαιζα rock ειχα ενα απλο overdrive.
Μετα με το ενεχνο ελληνικο ροκ σχημα πηρα την μικρη πεταλιερα γιατι ενιωθα οτι πρεπει να γεμιζω τα κομματια με εφε.
Κατοπιν στο μικτο rock/ελληνικο ροκ/metal σχημα, ως ρυθμικος πηρα αλλο πεταλι, λαμπατο distortion αυτη τη φορα.
Υστερα στους One Night Stand, γνωρισα την μαγεια του Guitar Synth και τα σκασα χοντρα για το GR-33.
Aνακαλυψα ομως οτι τα εφε που ειχα δεν συνεργαζοντουσαν με την GR... ο λογος ηταν οτι το GR-33 πρεπει να βγαινει απο PA η ενισχυτη πληκτρων, ενω τα πεταλακια ηταν για να βγαινουν σε ενισχυτη κιθαρας...
Εκει πηρα το PODXT και θεωρητικα ησυχασα...
Η αποφασεις που πηρα για το τι θα αγορασω ειχαν αμεση σχεση με το τι επαιζα... Εξου και οι δηλωσεις που εκανα στο θεμα του ποσα εφφε χρησιμοποιεις στο metal... Ισως να κανω λαθος...
Επισης για να απαντησω στις ερωτησεις σου
FrailBarlow:
Δλδ σε ποιοτητ εφφε και modelling ενισχυτων η GT-8 δεν εχει κατα την αποψη σου σημαντικη βελτιωση απο την GT-6?
To boost switch σε καθε patch τι ακριβως σημαινει αν μπορεις να εξηγησεις?
Δεν εχω κανει εκτενη μελετη της Boss GT-8. Aπο αυτα που εχω δει και ακουσει δεν βλεπω τρελη διαφορα ηχου με την GT-6.
To boost switch, η solo switch οπως το λεει η Βοss ειναι στην ουσια μια ρυθμιση για το καθε patch που ενισχυει τις πριμο-μεσσαιες συχνοτητες (οπως ακριβως ενα trebble booster) ωστε να πλησιαζει ηχητικα περισσοτερο τον ηχο που θα ειχες για να κανεις solo...
Eπισης κατι αλλο που ξεχασα να αναφερω ειναι οτι η GT-8 επιτρεπει τον συνδυασμο δυο COSM ενισχυτων (των preset μοντελων ενισχυτων που εχει μεσα η πεταλιερα) και επιτρεπει την αλλαγη απο το ενα μοντελο στο αλλο βασιζομενο απλα στο ποσο δυνατα χτυπας την χορδη... sensitivity switch κλεμενο απο την "μαμα" Roland...
Για την 3000G αυτο που λες σημαινει υποθετω και μικροτερη γκαμα απο overdrive και distortion σωστα? Αυτη τι προσανατολισμους θεωρεις οτι εχεί? (ειδη μουσικης)?
Oχι, επ ουδενι... Η AX σειρα (1500G και 3000G) ειναι μια χαρα πεταλιερες... Βεβαια, η ΑΧ3000G σε αντιθεση με την 1500G ειναι πιο προς modeling... H γκαμα απο overdrive/distortion δεν εχει σχεση, διοτι η αρχιτεκτονικη των συστηματων COSM και REMS (Βοss και Korg αντιστοιχα) ειναι πολυ διαφορερτικη απο αυτη της Line 6.
Oι δυο πρωτες το κανουν να ακουγεται σαν ______ (βαλε τον ενισχυτη της επιλογης σου) ενω η Line 6 αντιγραφει καθαρα το πως ακουγεται ο ιδιος ενισχυτης. Εξου και τα COSM και REMS δεν εχουν τον ηχο της Line 6 αλλα εχουν περισσοτερη ευεληξια... Επισης η Line 6 βασιζεται στο οτι θα χρησιμοποιεις το distortion των ενισχυτων που αντιγραφει και ετσι δεν σου παρεχει πολλα distortion πεταλακια...
η Boss ME-50 (δεν ξερω σχεδον τιποτα για αυτη
) προσομοιωνει και τα πεταλακια overdrive και distortion της Boss? Δεν εχει ιδια "λογικη" με την GT8 η τις υπολοιπες πεταλιερες που αναφερθηκαν?
Η ME-50 αν και χρησιμοποιει κι αυτη το COSM συστημα, ειναι περισσοτερο κατασκευασμενη σαν αν ειχες πολλα πεταλακια συνδεδεμενα...
Το έχω ξανακούσει οτι είναι καλύτερα να χρησιμοποιείς το distortion του ενισχυτή.
Μπορείς να εξηγήσεις γιατί; δεν είναι πιο λογικό ένα καλό πεταλάκι που κάνει μόνο αυτή τη δουλειά να έχει καλύτερο αποτέλεσμα;
Δεν εξηγειται ακριβως... Ακουγεται...

Οταν βγηκαν τα πρωτα distortion η κατασκευη τους ηταν να εξομοιωσουν την παραμορφωση ενισχυτων... Εξου και μοντελα οπως το Guv' nor της Marshall που προσπαθουν να κανουν τον ταπεινο solid-state να ακουγεται σαν Marshall κεφαλη... Οπως και πολλα distortion αλλων εταιρειων (Danelectro, Tech 21, Boss, Randial)...
Λιγα ειναι τα πεταλακια που εχουν δικο τους καθαρα ηχο (πχ. ProCo Rat)...
Αλλα οπως λεει και το ασμα... "Αμα εχεις παλαμαρι, τι να την κανεις την Ferrari"...
