η μαγνητες αναπαραγουν το σήμα που δεχονται απο τις χορδες.
Το σημα αυτο εξαρταται απο το ΠΟΥ πατανε οι χορδες.
Αλλιώς θα ταλαντωθει-ηχησει η χορδη πανω σε ξυλο της προκοπής και αλλιως πχ σε ένα παγκάκι
Οπως και στα ηχεία! Αλιιως παιζει ενα ηχειο σε οτι νανε καμπινα και αλλιως το ιδιο ηχειο σε <σωστά> ξύλα
(έχει γίνει κάποιο πείραμα? έχει αποδειχθεί? έχει μετρηθεί? ή είναι ράδιο αρβύλα ?)
αλλά ακόμα και αν υποθέσουμε ότι είναι σωστό, ΠΟΣΟ επηρεάζουν τον ήχο ? για τι ποσοστό μιλάμε 1/100000000000000000000000000000000000000000000000................... ?
O 81 ειναι active και θυμιζει..προενίσχυση
]
ένα ακόμα ατυχές παράδειγμα
(σορι αλλά δεν κατάλαβα την εκφράσει "θυμίζει..προενισχυση", άλλωστε οι active έχουν ενσωματωμένη προενισχυση)
Τωρα ειλικρινα ρωτας αν υπαρχει διαφορα σε κιθαρες με ιδιους μαγνητες και διαφορετικα ξυλα? Ημαρτον Κυριε..
Παρε μια χαρλευ μπεντον. Παρε και μια πρς, απο τις καλες καλες. Μια 513 για παραδειγμα. Και βαλε και στις δυο το σετακι που συζητιεται εδω περα, το jb/59. Τι αλλο να σου πω. Δεν θα υπαρχει καμια σχεση στον ηχο, η μια θα θυμιζει τενεκε, η αλλη ΟΡΓΑΝΟ.

Το ιδιο ισχυει και για τις καμπινες, γιατι στην ουσια ο ηχος ειναι ταλαντωση, και οι μεταβλητες της εξαρτονται και απο τα υλικα, γιατι στην προκειμενη περιπτωση προκειται για κυμα, και οπως ξερεις τα κυματα μεταδιδονται διαφορετικα σε αλλα υλικα. Τα ξυλα στις καμπινες, διαπιστωμενα κανουν τρελες διαφορες, που ισως να μην ακουσεις οταν παιζεις στο δωματιο σου. Πανε βγες σε μια συναυλια, και στο στουντιο, δες πως θα βγουν μπροστα, πως θα ακουστουν στο συνολο, τι συχνοτητες θα πεταξουν μπροστα...