Όσο αφορά στο χρώμα..
Αν αφαιρέσει την βαφή και το ξύλο είναι πολύ λευκό,
μπορεί να του περάσει βερνικόχρωμα.
Το βερνικόχρωμα είναι χρώμα, μαζί με το βερνίκι που δίνει γυαλάδα και πωλείται σε όποια αποχρωση διαλέξεις.
Έτσι θα γίνει πιο σκούρο και θα έχει και γυαλάδα.
Είναι προτιμότερο κατ'εμ'ε να περαστεί βερνικόχρωμα, παρά πρώτα χρώμα και μετά βερνίκι, όσα χέρια και να θέλει,
για να υπάρξει ομοιόμορφη απορρόφηση,
γιατί αλλιώς μπορεί αλλού να απορροφήσει περισσότερο κι αλλού λιγότερο χρώμα και να κάνει πέτσα ή νερά
και αλλού να φαίνεται πιο σκούρο, και να φαίνεται άσχημα.
Παίζει ρόλο και το πόσο καλοσυντηρημένο είναι το ξύλο.
Για τον μαγνήτη, μπορεί να κλείσει την τρύπα του διπλού με ξυλόστοκο αλλά:
α)Εξάρτάται από τον μάστορα πόσο καλά θα κλείσει το κενό ώστε μην φαίνεται μπάλωμα.
β)Ο στόκος μία στο εκατομμύριο θα έχει το χρώμα της κιθάρας σου πριν βαφτεί, οπότε πρέπει να ρίξει χρώμα στον ίδιο το στόκο.
Αν είναι σκουρόχρωμος πρέπει να ρίξει ανοιχτό χρώμα (δύσκολο),
αν είναι ανοιχτόχρωμος θα ρίξει σκούρο για να τον κάνει μία ιδέα πιο σκούρο από ότι είναι η κιθάρα σου "γυμνή", πριν βαφτεί.
γ)Ο στόκος έχει άλλη απορόφηση από το ξύλο και θα φαίνεται πιο ανοιχτή αυτή η περιοχή μετά το βάψιμο,
άρα θα πρέπει να περαστεί με παραπάνω χρώμα,
και δεν μπορώ να σου εγγυηθώ ότι το τελικό χρώμα σε εκείνο το σημείο θα είναι ίδιο με την υπόλοιπη κιθάρα. (μπορεί να φαίνεται και το κόψιμο)
δ)Το μπαλωμα θα έχει κάποια επηρροή στον ήχο σου, δεν ξέρω όμως πόσο. Είναι και σε περιοχή που επηρεάζεται ο ήχος.
Ίσως να ακούγεται πιο ξερός, σαν να βάζεις λεπτή κουβέρτα στον ενισχυτή σου.
Αυτά.
Πάντως εξαρτάται ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ από τον μάστορα.
Έχει μεγάλο ρίσκο, και κατα πάσα πιθανότητα δεν θα βγει όπως ακριβώς την φαντάζεσαι.
Για μένα μην το κάνεις. Ή τουλάχιστον μην βγάλεις τον διπλό πάνω. Το υπόλοιπο έχει λιγότερο ρίσκο.
Μάζεψε λεφτά, και πάρε μία ανάλογη αλλά οικονομικότερη, άλλαξε και μαγνήτες και θα σαι gg.