Γενικα εφοσον εχεις ενα μικροφωνο οταν θα θες στερεο εικονα, θα ηχογραφεις παντα σε μονοφωνικο καναλι στο cubase και μετα ειτε το μετατρεπεις σε στερεο, ειτε το κανεις duplicate και με τα pots φτιαχνεις εσυ οπως θες την εικονα.
Εγω παλι θα σου προτεινω κι ενα αλλο κολπο... Αν εχεις εξοδο απο προενισχυτη για line out, κανε ταυτοχρονη (αν εχει τετοια δυνατοτητα η καρτα ηχου) ηχογραφηση και με το ενα μικροφωνο και σε ενα αλλο στερεο καναλι απο το στερεο line out της προενισχυσης σου. Μετα κανε την μιξη σου οπως θες γιατι αλλα πραγματα θα παρεις με μικροφωνο και αλλα με line out που συνδυαζοντας τα θα παρεις ακομα καλυτερο ηχο

Αλλη μια πολυ καλη λυση αν εχεις καταλληλο εξοπλισμο ειναι να ηχογραφησεις σε ενα mono καναλι την κιθαρα σου χωρις προενισχυτες (σκετο "ηλεκτρικο σημα") και μετα να οπλισεις ενα καναλι για ηχογραφηση. Απο το line out της καρτας ηχους σου στειλε το σημα (και παλι αν εχει τετοια δυνατοτητα ο εξοπλισμος σου - πχ line6 Vetta) στον ενισχυτη σου και απο κει ειτε με μικροφωνο ειτε με line out πισω στην εισοδο της καρτας ηχου οπου αυτη την φορα θα ηχογραφεις χωρις ομως να ασχολεισαι με το παικτικο μερος. Το πλεονεκτημα ειναι οτι αφενος δεν ασχολεισαι με το παιξιμο και μονο με την ηχογραφηση, και αφετερου μπορεις ετσι να κανεις οverdubbing οσα καναλια θες με διαφορους ηχους απο τον ενισχυτη σου, φτιαχνοντας ετσι εναν wall of sound (πχ ενα καναλι σχεδον καθαρα για πολυ αττακα, 1 καναλι με πολυ γκαζι αλλα λιγα μπασσα, με πολλα μεσαι, ενα αλλο καναλι με πολλα μπασσα καθολου μεσαια κ.ο.κ). Μετα αφου τελειωσεις με ολα τα καναλια φτιαχνεις την μεταξυ τους ισσοροπια και σε θεμα εντασεων και σε θεμα panning και βεβαια σε θεμα effects (αλλο dry, αλλο wet, αλλο με καθυστερηση σε σχεση με τα αλλα κτλ)