Sakman, τα ποσοστα επι του κερδους που παιρνουν οι studio μουσικοι ειναι τοσο ελαχιστα ( μιλαμε για 5-7% ), που ξερουν απο πριν πως ακομα κι εαν πουληθουν 1.000.000 αντιτυπα, δεν θα βγαλουν τα λεφτα που βγαζει ο μεγαλοπαραγωγος/εταιρια!
Το ιδιο ισυχει και για τους συνθετες και στιχουργους!
Κακα τα ψεμματα, η μουσικη βιομηχανια του εξωτερικου "βογκαει" για την πειρατεια, διοτι ξερει πως το κοινο της ειναι παγκοσμιο! Επομενως, αλλο να χασει 40.000 πωλησεις απο μια χωρα, κι αλλο να χασει 40.000 πωλησεις απο 12 χωρες εκαστος!
Αντιθετως η ελληνικη βιομηχανια κυνηγαει μεν την πειρατια, αλλα πιο "χαλαρα" διοτι ξερει πως ειναι εγχωρια και ξερει πως οι περισσοτεροι καλλιτεχνες και συντελεστες θα βγαλουν τα λεφτα τους απο τα live ( εδω ειναι το καθαρο κερδος συνθετων και στιχουργων ).
Φυσικα για μια παγκομιου φημης μπαντα, ειναι δυσκολο να λεει πως θα ειναι σε 12 χωρες συγχρονως ( ασχετα εαν τα κερδη απο μια συναυλια ισως να ειναι και 100πλασια απο τα συνολικα κερδη πολλων συναυλιων μιας ελληνικης μπαντας )

Κα βεβαια, το ιδιο ισχυει για τις εταιριες.
Επισης μη ξεχνατε πως το budget παραγωγης στο εξωτερικο ειναι πολλαπλασιο απο το budget μιας ελληνικης παραγωγης. Αρα, στο θεμα πειρατιας πρεπει να σκεφτομαστε με "παγκοσμια" λογικη κι οχι "ελληνικη"