θα ξεκιινησω αναποδα

3) τις λαμπες τις αγοραζες ταιριασμενες, μετρανε τα χαρακτηριστικα τους σε ειδικα μηχανηματα και οσες ειναι παρομοιες τις ταιριαζουν και τις πουλουν μαζι.
2) ειναι επικινδυνο γιατι οι ηλεκτρολυτικοι πυκνωτες καποιες φορες κρατανε φορτια, οποτε πρεπει να τους αποφορτισεις πριν πιασεις το κυκλωμα. Αν θες απλα να αλλαξεις λαμπες αυτο δεν χρειαζεται, αλλα ΠΡΟΣΟΧΗ να πιασεις μονο τις λαμπες απο το γυαλι τους, μην βαλεις χερι στη βαση τους ή αλλου κτλ. ΠΑΝΤΑ ο ενισχυτης εκτος ρευματος πριν τον ανοιξουμε. Και οταν τον βγαλουμε, καλλο ειναι να δοκιμασουμε να τον αναψουμε (ναι, εκτος μπριζας), για να φυγουν καποια απο τα αποθηκευμενα φορτια.
Επισης, αν δεν ξερουμε τι κανουμε να αφησουμε καποιον τεχνικο να το κανει.
-δεν φερω καμια ευθυνη αν καποιος παθει κατι ακολουθβντας τις οδηγιες μου-

1) Εχει διακοπτη πισω ο ενισχυτης για 6Λ6/ΕΛ34? Οι εγκοπες που λες απ'οτι καταλαβαινω ειναι τριμερακια (μεταβλητες αντιστασεις), και πολυ ευκολα απο εκει με ενα κατσαβιδι ρυθμιζεις το μπαιας.
Υαρχουν και ειδικες κατασκευες για να κανεις τη ρυθμιση, σχετικα φθηνες κι'ολας (περιλαμβανουν μια βαση με εξαρτηματα που μπαινει πανω στη βαση της λυχνιας, και καποιο οργανο μετρησεων), αλλα μπορεις να το κανεις και με ενα πολυμετρο και καποιες αντιστασεις.
Υπαρχουν διαφορες σελιδες με οδηγιες, και το τι κανεις εξαρτατε απο τον ενισχυτη. Για γενικες οδηγιες δες κατι σαν αυτο
http://www.duncanamps.com/technical/lvbias.html