Νομιζω πως το προβλημα δεν ειναι μονο στον εξοπλισμο, αλλα στο κατα ποσο το studio εχει επενδυσει και στο εμψυχο υλικο του. Πχ, πολλα προβαδικα εχουν κιθαριστες/drummer ως ηχοληπτες, πραγμα που το θεωρω απαραδεκτο, διοτι οσο φιλοτιμα και να ειναι τα παιδια, δεν εχουν τις θεωρητικες βασεις για να καλυψουν μια προβα ( σε περιπτωση ηχογραφησης παντα ).
Αυτο που λειπει επισης απο την ελληνικη παραγωγη, ειναι ο καθαροαιμος producer ( κι οχι production manager που την εχουν "δει" ολοι τους πια ), που θα κατσει πανω απο τον ηχοληπτη και θα δωσει τον απαραιτητο ηχο στη μπαντα! Στην Ελλαδα, ο ηχοληπτης δινει τον ηχο στη μπαντα...Κι αυτο ειναι μεγαλο λαθος, διοτι δεν ειναι αυτη η δουλεια του.
Τελος ειναι και η νοοτροπια που δημιουργηθηκε απο μεγαλα ελληνικα συγκροτηματα και καλλιτεχνες ( Ξυλινα Σπαθια, Τρυπες, Κατσιμιχα, Socrates ) που αντι να απαιτησουν εναν πολυ καλο ηχο, παρεμειναν στη μετριοτητα των ελληνικων παραγωγων! Καποια στιγμη, θα πρεπει να δεχτουμε πως μεγαλα studio της εποχης εκεινης, δεν εχουν να δωσουν τιποτα παραπανω στην ελληνικη παραγωγη.